het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Meestal kun je dat achterhalen door in de grafische console te klikken op Help, About...
offtopic:
Volgens mij hoort dit meer in SA thuis.
Volgens mij hoort dit meer in SA thuis.
Op de server concole moet je ff show server intypen en dan krijg je alle specs te zien als ik me niet vergis.
Mn collega heeft het snel even opgezocht, dus dit topic is overbodig geworden....
(enige hulp van sommige collega's hoef je bij mij op het werk vaak niet te verwachten
)
(enige hulp van sommige collega's hoef je bij mij op het werk vaak niet te verwachten
Hoe heeft ie het opgezocht? Of hebben we er verder niet veel aan?zomertje schreef op 25 maart 2004 @ 10:47:
Mn collega heeft het snel even opgezocht, dus dit topic is overbodig geworden....
(enige hulp van sommige collega's hoef je bij mij op het werk vaak niet te verwachten)
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Ergens via de admin waar ik geen rechten toe heb omdat ze bang zijn dat ik het zou verpesten... maar ik heb wel root op alle unix systemen???DGTL_Magician schreef op 25 maart 2004 @ 11:54:
[...]
Hoe heeft ie het opgezocht? Of hebben we er verder niet veel aan?
whahahah LOLzomertje schreef op 25 maart 2004 @ 19:23:
[...]
Ergens via de admin waar ik geen rechten toe heb omdat ze bang zijn dat ik het zou verpesten... maar ik heb wel root op alle unix systemen???
Verwijderd
En dit is nuttig omdat...?Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:31:
En dit is professional omdat...?
Als T.Net crew al niet de regels opvolgen....
Als iets je niet aanstaat heb je ongeveer 14 methoden dit te laten weten *zonder* je gal in het betreffende topic te spuwen.
Dicht maar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()