Toon posts:

Windows Software Verwijdern

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik wou mcafee installeeren, pc sloeg vast, dus ik start em op nieuw op..maar nu kan ik em niet meer verwijderen, opnieuw installeeren, ik krijg elke keer de foutcode 1704...en...na opnieuw opstarten doet mn inet op de pc ook niemeer:(

weet iemand hoe ik hem TOCH kan verwijderen?

via software wil hetniet,
via et register ok nie..dat hij de melding nie geeft..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welk OS en wat van McAfee? En wat heb je in het register verwijderd? (Ik hoop dat je een backup hiervan hebt).

Overigens wil opnieuw er overheen installeren en dan volledig uninstalleren wel helpen - zie ok andere topics hierover. Afhankelkjk van je OS kan je je netwerkomgeving verwijderen en opnieuw installeren of winsockfix draaien om je netwerk weer te krijgen.

Anyway, dit past beter in Software Algemeen, maar zoals het topic er nu voor staat heeft dat geen zin dus sluit ik. Check even de site van McAfee voor een uninstaller, cleaner of iets dergelijks en open eventueel een nieuw topic in Software Algemeen met de juiste info - zie dan ook FAQ Forumgedrag + SA Policy onder het kopje beleid :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.