Toon posts:

[Win2k] vastloper bij boot als tweede videokaart *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een driver installeer voor mijn tweede videokaart (XFX Geforce2 MX400) start Windows 2000 niet meer op. Hij blijft dan hangen aan het einde van die progressbar of het beeld laat alleen de achtergrond zien van de desktop en dan gebeurd er niets.

Mijn hoofd videokaart is een LeadTek Geforce4 MX440

Ik moet de XFX Geforce2 MX400 dan los maken voordat windows 2000 weer wil opstarten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En de vraag is, gok ik, hoe het op te lossen zonder de kaart er uit te laten? ;)

Staat er iets over in het event log? Hoe dan ook zou ik even andere drivers proberen.
offtopic:
Titel afgemaakt

edit:
Welkom op GoT! :*

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 25-03-2004 10:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 25 maart 2004 @ 10:17:
En de vraag is, gok ik, hoe het op te lossen zonder de kaart er uit te laten? ;)

Staat er iets over in het event log? Hoe dan ook zou ik even andere drivers proberen.
offtopic:
Titel afgemaakt

edit:
Welkom op GoT! :*
Dat heb je idd goed geraden ;)

Maar ik heb al meerdere drivers geïnstalleerd. De GF2 zit op PCI. Ik weet niet of daar aparte drivers voor zijn, ik dacht van niet.
De drivers die ik geprobeerd heb zijn die van de Windows Update, de nieuwe van Nvidia en die van de DiverGuide.com.
Met elke driver heb ik hetzelfde effect gekregen. En aan de videokaart kan het ook niet liggen want ik heb er hier 3 liggen en allemaal geprobeerd. De videokaarten deden het eerst allemaal wel op dezelfde computer.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:56
welke kaart staat in je bios als primair? draai dit eens om?

Roomba E5 te koop