Klein draadloos toetsenbord sunrex. Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-04 10:46

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Ik heb bij Conrad in Duitsland een keyboard zien staan wat heel erg veel lijkt op onderstaand model. Dit model is van Sunrex. (http://www.sunrex.com.tw/). Er staan nog meer modellen bij Sunrex.

Op de Sunrex site staat dat dit toetsenbord een bereik van zo'n 7 meter (!) heeft. Precies wat ik zoek voor mijn pc naast de TV.

Weet iemand waar dit keyboard te koop is in Nederland? Ik heb me al rot gezocht maar kan niks vinden. Misschien toevallig iemand ervaring met deze toetsenborden? En heeft er iemand ervaring met het bestellen bij Conrad in Duitsland? Krijg ik dan wel een QWERTY toetsenbord???

Alvast bedankt.. Harold

Afbeeldingslocatie: http://211.72.212.161/sunrexweb/products/cgkk8.jpg

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik zou niet weten waar je deze dingen in het Nederland kan krijgen. Als je hem in Duitsland besteld dan heb je kans dat de z en y omgedraaid zijn. Als het je puur om het grotere bereik gaat van 7 meter in plaats van de 2 meter van een standaard desktop set, kan je ook naar een bluetooth variant kijken. Zowel MS als Logitech hebben deze in de collectie en zijn algemeen verkrijgbaar.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• hars73

hars73

Topicstarter
Nou ik wil hem niet alleen hebben omdat het bereik groter is. Eigenlijk ook omdat er een muis ingebouwd zit en dat ie lekker klein is.

Enne... de prijs bij Conrad in Duitsland is € 29,- :*) , daar krijg ik nooit een bluetooth set van Logitech voor....

Verwijderd

Als je gewoon die duitse besteld en de knoppen ff omwisselt, vervolgens taalinstellingen in je OS op Nederlands zet, is er niets aan de hand lijkt me:)

• hars73

hars73

Topicstarter
Nou ik heb hem inmiddels in huis.. besteld bij Conrad NL (die hem bij Conrad Duitsland kreeg)

Hij heeft dus wel de Y en Z omgedraaid (geen probleem verder vind ik) en werkt als een trein... :)

Super klein, kan zo in de la van de tafel :P en werkt op 3 meter zowiezo, ingebouwde trackball dus geen muis nodig..

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:53
ja kan de toetsen eruit trekken en omwisselen. dan wel ook een andere toetsenbord indeling kiezen uiteraard ;)

• hars73

hars73

Topicstarter
ja moet ik nog even proberen of deze toetsen eraf gehaald kunnen worden... heb nu gewoon de Nederlandse taal ingesteld in op de pc.. dus als ik op de Y tik verschijnt er een Z en omgekeerd.. joh met blind typen merk je het verschil toch niet :*)

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
En? Is het nog gelukt om de toetsen te verwisselen? Als dat mogelijk is, ga ik meteen zo'n keyboardje bestellen. Ideaal voor m'n HTPC! :D

• hars73

hars73

Topicstarter
Heb het nog niet geprobeerd... vind het ook niet zo'n probleem zo hoor... 't zijn maar 2 letters en door de gewoonte weet ik toch wel waar die zitten.. of het nou op de toets staat of niet.

Het is echt een ideaal toetsenbordje voor je HTPC hoor.. daarvoor ga ik hem ook gebruiken. Wel infrarood dus he.. dus net als je gewone tv-afstandbediening moet je wel een beetje richten.. maar bij mij doet ie het perfect, hele toetsenbord kan zo in het laatje van de tafel :P

Verwijderd

dit ding is pcies wat ik zoek !!! kvind alleen geen webshop in België die ze heeft ...
zijn ze ook in andere kleuren verkrijgbaar ??

• hars73

hars73

Topicstarter
Misschien dat je ze via Conrad in Nederland naar Belgie kunt krijgen?? Kunt het altijd vragen door een mail te sturen!

Op de foto lijkt ie groen ofzo, maar ik heb gewoon een donkergrijze (antraciet) uitvoering, net als de kleur van gemiddelde afstandsbediening van televisie's :)

Dit is volgens mij de producent van de toetsenborden, misschien dat je daar nog info vindt:

http://211.72.212.161/sunrexweb/index.asp

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
hey hars73, dus je hebt besteld bij conrad nl welke het van conrad de weer kreeg. Wat was je nou totaal kwijt? Gaat me namelijk om de verzendkosten. Zoek al tijden een toetsenbord zoals dit maar nergens (goedkoop) te vinden. En hij moet ook zo klein mogelijk zodat hij in een Shuttle PF9 bag past bij m'n shuttle sn41g2.

Eerst was m'n oog gevallen op deze. Helemaal blij totdat ik zo stom was geweest om niet op te letten en hij niet draadloos bleek te zijn :D. En draadloos maken kan jammer genoeg niet.

Nog uiteindelijk gelukt met die toetsen of toch maar niet geprobeerd? :)

[ Voor 3% gewijzigd door X1pheR op 12-05-2004 15:54 ]

Out of order...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19
Heb laatst een soort gelijk toetsenbord van BTC op een beurs gewonnen :Y). Met 2 handvaten er aan :p.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb deze:

http://www.digitalconnection.com/spec_images/sk7100.gif

Al meer dan 4 jaar. Werkt prima voor een HTPC.
Helaas nooit meer ergens gezien in NL :(

Edit:
meer info op:
http://www.digitalconnect...ducts/keyboard/sk7100.asp

[ Voor 22% gewijzigd door u_nix_we_all op 12-05-2004 17:10 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
haha, cool. ja ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. u_nix_we_all, die ben ik anders wel tegengekomen... Maar ik zoek echt een tikplankje met trackball welke aan bepaalde maten moet voldoen. Hij moet namelijk in een Shuttle PF9 bag passen :D
Afbeeldingslocatie: http://de.shuttle.com/prod/acc/pf9_compete.jpg

Out of order...

• hars73

hars73

Topicstarter
Ik was gewoon € 10,- verzendkosten kwijt.. gewoon als bij Conrad.nl
Ik heb het toetsenbord verder niet intensief gebruikt, want heb alle onderdelen voor mijn HTPC nog niet bij elkaar :|
Die toetsen heb ik dus ook niet omgedraaid... la maar, twas al moeilijk genoeg om sowieso ergens zo'n klein ding te vinden, straks verknal ik hem :'(

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
conrad.nl zegt dat ze die dingen niet kunnen leveren of bestellen uit duitsland :? En doe nu niet zo flauw en probeer die toetsen eens om te wisselen. 1 minuut werk???

[ Voor 10% gewijzigd door Paquito op 28-05-2004 12:54 ]

Pagina: 1