[Ervaringen] Sitecom Media Drive?

Pagina: 1
Acties:

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Ik kwam toevallig onderstaand apparaat tegen, en het lijkt me een redelijk goedkoop alternatief voor mobile foto opslag.

Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=255&size=small
Link naar product.

Het is dus een 8in1 cardreader met ingebouwde 20GB 2,5" HDD voor €299,-.

Maar de vraag is dus: heeft iemand dit ding al, en is 'ie een beetje betrouwbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Jur op 25-03-2004 10:05 ]

Verwijderd

Het blijft natuurlijk gewoon een laptop harddisk met geheugenkaartcontroller. De voor-/nadelen die voor laptophardisken gelden blijven hiermee dan ook bestaan (schokbestendigheid oa.).

Wel erg specifiek gericht op de digitale fotografiemarkt, ik denk dat de [FG] mensen er wat meer zinnigs over kunnen zeggen (en het daar ook een handige tip/aanvulling is).

Move Opslagmedia & I/O Controllers > Fotografie

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:25 ]

Verwijderd

Ik heb em niet, maar heb een tijdje geleden wel uit zitten kijken naar zo'n ding, voor me reis naar japan.
maar toen waren dit soort apparaten nog erg slecht verkrijgbaar.
hou me sterk aanbevolen voor bevindingen van mensen die dit-, of een vergelijkbaar apparaat hebben.

van de andere kant..voor €300,- kan je ook een flink groot CF kaartje of microdrive kopen, waar je (nouja, ik :)) meestal ook genoeg ruimte aan hebt.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Voor 300 euro heb je geen CF van 20 GB :)

Het hoeft overigens niet zo duur te zijn hoor, een X-Drive met 30GB is al een stuk goedkoper:

www.powerinnumbers.com.au

Voor ongeveer 170 euro excl verzendkosten om precies te zijn :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

nee, maar denk aan 1 gig bijvoorbeeld, voor de meeste mensen is dit meer dan voldoende.

van de andere kant, voor op vakantie ofzo, is dit inderdaad wel erg handig, zeker met een 5mp camera of hoger

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit apparaat ken ik niet, wel de X-Drive waar Tazzman het over heeft.
Inmiddels een tweede gekocht voor m'n schoonvader en werkelijk een prima ding. Zoek maar eens op X-Drive via Google, je komt geen slechte ervaringen tegen.
Ook PowerInNumbers waar Tazzman het over heeft biedt erg goede service.
Tot twee keer toe besteld en twee keer prima. Als je ook naar de referenties kijkt op de site van hun dan zul je zien dat iedereen vol lof is.
Pagina: 1