[Events] Vakbeurzen , evenementen, bijeenkomsten etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Vaak zie je beurzen en evenementen die gericht zijn op een bepaalde gebied bijv. iCT of om maar heel stom te noemen een huishoudbeurs ;)

Vraag is, zijn er ook specifieke geheel gericht op nieuwe media, grafisch, 3d, visuals etc. ?

Er is bijv. flashforward (die naar mijn weten al voorbij is ?) en een tal andere grotere beurzen als 3d festival in denemarken.
Maar zijn er ook gerichtere bijeenkomsten die gaan over 3d of 2d of alles wat maar met grafische dingen te maken heeft en dat in Nederland ?

Heb al wat gezocht op google maar er komt niet bijster veel eruit rollen

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Er is wel een specifieke grafische beurs in Nederland of in Duitsland... iemand noemde hem laatst aan me, en ik kende hem niet - en heb nu ook de naam niet onthouden.

Voor grafisch-technisch heb je wel veel beurzen, van Xerox enzo, ik vond er met Google eentje van de Grafische Vakbeurs in Hardenberg. Voorwaarde daarvan is helaas weer dat je een persoonlijke uitnodiging moet hebben.

Je zou ook de planning van de Jaarbeurs in Utreg eens in de gaten kunnen houden, of daar beurzen op dat gebied worden gehouden.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter

Reden van interesse is toch om bij te blijven met nieuwe ontwikkelingen op grafisch gebied voor internet/print/video/etc.

En natuurlijk een lekker dagje uit ;)