NOu heb ik de volgende situatie :
3 clients (winxp prof.)
1 (soort van filesserver, winxp prof.)
De server is beschikbaar via het netwerk met simple filesharing ..
Alle clients werken op de server, text, documenten, en beeld ed.
Nou doet zich het volgende rare probleem voor, waar ik niks van snap:
Als in een folder, waarin alleen maar afbeeldingen staan, een van de clients bv. een afbeelding probeert te roteren dan krijgen zij een fout mbt rechten.
Iets in de geest van kan de toepaasing niet uitvoeren... fouten permissies iidg ..
Overigens kunnen ze in deze folder wel volledig lezen en schrijven, muteren etc. Op de gehele server kan iedereen bij elkaars bestanden.
Wat is nu wijsheid om te proberen ?
Simple filesharing uitzetten, en gewoon filesharing gaan gebruiken ? Maar dat lijkt me niet het probleem ?
Imand een idee ? Want het lijkt mij dat meerdere mensen hier tegenaan zijn gelopen ?
3 clients (winxp prof.)
1 (soort van filesserver, winxp prof.)
De server is beschikbaar via het netwerk met simple filesharing ..
Alle clients werken op de server, text, documenten, en beeld ed.
Nou doet zich het volgende rare probleem voor, waar ik niks van snap:
Als in een folder, waarin alleen maar afbeeldingen staan, een van de clients bv. een afbeelding probeert te roteren dan krijgen zij een fout mbt rechten.
Iets in de geest van kan de toepaasing niet uitvoeren... fouten permissies iidg ..
Overigens kunnen ze in deze folder wel volledig lezen en schrijven, muteren etc. Op de gehele server kan iedereen bij elkaars bestanden.
Wat is nu wijsheid om te proberen ?
Simple filesharing uitzetten, en gewoon filesharing gaan gebruiken ? Maar dat lijkt me niet het probleem ?
Imand een idee ? Want het lijkt mij dat meerdere mensen hier tegenaan zijn gelopen ?