terraserver bedoel je?
Money for nothin' and your chicks for free
donders, die bedoel ik!!!!DeeJee schreef op 25 maart 2004 @ 08:43:
terraserver bedoel je?
eeuwige dank voor jou
ondersteunen die nog nederland dan?
Verwijderd
als je terradesk.nl gebruikt icm met www.vanuitdelucht.nl dan kun je zowat alle gemeentes in nederland bezoeken tot een minimale hoogte van 750 meter, erg handig met het plannen van wireless netwerken enzo
als je je aanmeld bij terradesk kun je zelfs inzoemen op 600 meter en is het beeld nog wat scherper
is free btw
is free btw
[ Voor 8% gewijzigd door Bargemanos op 25-03-2004 09:05 ]
uhuuummm
Deze bedoel je denk ik.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 08:55:
als je terradesk.nl gebruikt icm met www.vanuitdelucht.nl dan kun je zowat alle gemeentes in nederland bezoeken tot een minimale hoogte van 750 meter, erg handig met het plannen van wireless netwerken enzo
Money for nothin' and your chicks for free
Nog even een stukje info over deze aanmelding:Bargemanos schreef op 25 maart 2004 @ 09:04:
als je je aanmeld bij terradesk kun je zelfs inzoemen op 600 meter en is het beeld nog wat scherper
is free btw
Let op: Als gebruiker kunt u het aardoppervlak tot 750 meter naderen. Dat betekent dat het detailniveau van de luchtfoto’s niet verder zal verscherpen vanaf het moment dat u de grens van 750 mete hebt bereikt. Geregistreerde gebruikers van de TerraExplorer kunnen tot 600 meter inzoomen. Het gebruik van TerraDesk is geheel kosteloos. Het beeldmateriaal dat op deze website wordt gepresenteerd is auteursrechtelijk beschermd. De luchtfoto’s zijn bijvoorbeeld afkomstig van het luchfotografiebedrijf Eurosense. Geen enkel beeld mag zonder schriftelijke toestemming worden gebruikt danwel verveelvoudigd. Alleen betalende gebruikers mogen het beeldmateriaal gebruiken, bijvoorbeeld in rapporten of eigen visualisaties.
Klik hier om u als gebruiker van TerraDesk te registreren.
Na acceptatie krijgt u binnen 24 uur per e-mail een wachtwoord toegestuurd.
Scheelt weer wat zoekwerk hè.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
dit is geinig spul he!
zie me huis
naast die koe
ben een btje boer
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Pagina: 1