Toon posts:

Smsung dvd speler speel geen dvdr+&-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Samsung DVD E234 wilt geen DVD- r of DVD+r afspelen.
De dvd speler die in de woonkamer die we bij een telfort abbo hebben gekregen draait ze verdorie wel af!

Wat kan ik het beste doen terug gaan naar BCC en vragen of ze hem regio vrij willen maken? of kan ik iets van software downloaden? of iets mischien beter om deze te verkopen en een nieuwe aan te schaffen?

Verwijderd

ik snap je vraag nie goed maar goed , wat heeft regiovrij maken te maken met dat hij al dan niet dvd-r of dvd+r slikt ?

Verwijderd

Hey,

Jouw dvd-speler: Samsung DVD E234 speelt zowiezo dvd + en - af dus regiovrij maken lost je probleem niet op.

Maar als je toch meerdere dvd's hebt van verschillende regio's kan je:
Region code hack posted by Anders, July 01 2003:

Power on player (no disc in machine)

1. Press the Repeat button on your remote control
NB: Do not confuse this with the Repeat A-B button

2. If your player was purchased in Region 1:
Press the buttons 2, 9, 3, 3 and 4 on your remote control, in order one at a time

If it was purchased in Region 2:
Press the buttons 5, 7, 5, 3 and 8 on your remote control, in order one at a time

For Region 3 players:
Press the buttons 5, 6, 7, 3 and 2 on your remote control, in order one at a time

For Region 4 players:
Press the buttons 7, 6, 8, 8 and 4 on your remote control, in order one at a time

For Region 5 players:
Press the buttons 5, 3, 8, 1 and 4 on your remote control, in order one at a time

For Region 6 players:
Press the buttons 2, 4, 4, 6 and 2 on your remote control, in order one at a time

3. The numbers 02 or similar will be displayed on the top left of your onscreen display

4. Press the 1 button on your remote control for region 1, 2 for region 2, and so on, or 9 for multi-region playback

NB: The above step may be time sensitive and need to be performed quickly
5. After 15 seconds have elapsed, power off your player and then power on your player

PS: Ik zou eerder een merk kopen, zoals de cyberhome ch 505, dus terug brengen die hap, de cyberhome staan bekent dat ze alles slikken :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 00:02 ]

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:00:

PS: Ik zou eerder een merk kopen, zoals de cyberhome ch 505 8)
:? :? :?

Wat is er mis met Samsung

[ Voor 8% gewijzigd door Glenfiddich op 25-03-2004 00:02 ]

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 23:59:
ik snap je vraag nie goed maar goed , wat heeft regiovrij maken te maken met dat hij al dan niet dvd-r of dvd+r slikt ?
weet ik ook niet maar hij wilt dus geen dvdr''jess afspelen je weet wel van die lege dvds waar je een dvd film hebt opgebrand. die pakt hij dus niet. wat kan je daar tegen doen?

ik heb dat ding trouwens al een paar maanden
mn tv is er ook een keer opgepleurd zit een "deukje" in dus terug nemen doen ze denk ik niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 00:18 ]

Verwijderd

Zoals er boven wordt genoemt zou hij ze af moeten spelen, doen ze het niet dan kan je er niks tegen doen behalve eens andere merken dvd -R en +R proberen of terug naar de winkel en een ander type proberen te regelen, werken allebij niet dan wil het gewoon niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:16:
Zoals er boven wordt genoemt zou hij ze af moeten spelen, doen ze het niet dan kan je er niks tegen doen behalve eens andere merken dvd -R en +R proberen of terug naar de winkel en een ander type proberen te regelen, werken allebij niet dan wil het gewoon niet :)
bovenstaand wordt er gezegd dat hij dvd + en - hoort af te spelen. betekent dit ook dat hij dvd-r en dvd+r kan afspelen?

ik heb ze getest met dvd+r van imation en dvd-r van MMORE

Verwijderd

Als hij dat behoort te doen en iemand heeft diezelfde speler of kent iemand met diezelfde speler en daar werkt het dan moet hij het ook gewoon bij jou doen.

Orginele DVD doen het wel gewoon goed in die dvd speler of zijn daar ook al problemen mee??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:22:
[...]

bovenstaand wordt er gezegd dat hij dvd + en - hoort af te spelen. betekent dit ook dat hij dvd-r en dvd+r kan afspelen?

ik heb ze getest met dvd+r van imation en dvd-r van MMORE
Ja, volgens de specificaties van je dvd player ondersteunt hij zowel - als + :Y)

Verwijderd

Je kunt altijd ff terug naar BCC en dan neem je je 2 DVD's mee en probeer ze daar dan ff in het showmodel als ze het daar ook niet in doen dan worden ze waarschijnlijk toch niet ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:33:
Als hij dat behoort te doen en iemand heeft diezelfde speler of kent iemand met diezelfde speler en daar werkt het dan moet hij het ook gewoon bij jou doen.

Orginele DVD doen het wel gewoon goed in die dvd speler of zijn daar ook al problemen mee??
originele dvds doen het perfect.

Moet ik dat ding gaan ombouwen ala playstation om kopietjes te draaien?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
bump
Pagina: 1