Toon posts:

Gebruik Outlook, koppelen met auto-tel en E-zines

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn P800 nu al bijna een jaar en gebruik hem met veel plezier maar ... nog lang niet optimaal (tot nu toe alleen bellen, foto's, sms'en, mpeg-player, chess etc.)

Outlook van mijn werk
Liefst zou ik hem ook gebuiken voor mijn mail en agenda op mijn werk. Dat zit er helaas niet in omdat ons kantoornetwerk dat niet toelaat (doordat we NT gebruiken tot overmaat van ramp kunnen we geen USB-poorten gebruiken en het netwerk kan alleen via inbellen bereikt worden, ben ik mooi klaar mee :? ). Nu vroeg ik me af of iemand een truc weet om toch mijn mail en/of outlook-agenda op mijn P800 te kunnen krijgen Bijvoorbeeld door af en toe bestanden naar mijn prive-PC te mailen of via een speciale website waar ik zowel mail als agenda naar kan forwarden.

P800 en mijn auto-telefoon
Daarnaast heb ik sinds kort een Peugeot met een bluetooth-set en nou blijken daar maar een paar mobieltjes mee te kunnen communiceren. Mijn P800 kan er niet mee gekoppeld. Bizar!!! Blijft toch lastig voor autofabrikanten om toch eens wat beter op ontwikkelingen in te spelen.

Ten slotte vroeg ik me af of iemand nog goede tips heeft voor E-zines die goed op m'n P800 te lezen zijn. Lijkt me wel cool om 's morgens steeds een verse Wall street journal op mijn P800 te hebben staan.... :*)