Mijn virusscannertjes scannen netjes netsky/sobig etc. virusjes en hun bekende varianten. Het e-mailtje komt echter gewoon aan met attachment dat er een virusje gevonden is.
En dat wil ik nou net niet, ik wil dat die e-mail direct gedropt wordt, maar hoe.
Wat kunnen mijn Norton/Symantecscannertjes (SAVCE en SAV-SMTP).
Mail met bijv. ZIP-bijlage droppen, maar we krijgen zoveel zips binnen dat is dus geen optie.
Wat kan mijn e-mailprogramma: regels maken
Maar ik heb geen zin, om voor elk "onderwerp"een regel te maken, bovendien verschijnen elke dag nieuwe "subjects"
Of een regel voor de grootte van een bericht, dat is weer onbetrouwbaar, helaas kan ik geen regel maken voor de grootte van een bijlage.
Natuurlijk heb ik nog meer opties, maar geen heeft voor mij tot een toepasbare oplossing geleid.
Gooi eens wat in de groep of welk programma dropt genoemde mails wel direct.
En dat wil ik nou net niet, ik wil dat die e-mail direct gedropt wordt, maar hoe.
Wat kunnen mijn Norton/Symantecscannertjes (SAVCE en SAV-SMTP).
Mail met bijv. ZIP-bijlage droppen, maar we krijgen zoveel zips binnen dat is dus geen optie.
Wat kan mijn e-mailprogramma: regels maken
Maar ik heb geen zin, om voor elk "onderwerp"een regel te maken, bovendien verschijnen elke dag nieuwe "subjects"
Of een regel voor de grootte van een bericht, dat is weer onbetrouwbaar, helaas kan ik geen regel maken voor de grootte van een bijlage.
Natuurlijk heb ik nog meer opties, maar geen heeft voor mij tot een toepasbare oplossing geleid.
Gooi eens wat in de groep of welk programma dropt genoemde mails wel direct.