Toon posts:

multiplier unlocken met potlood / levensduur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er soms iemand hoeveel keer je een Athlon Socket A systeem kan opstarten nadat je de onderbroken L1 verbindingen met een potlood terug hebt verbonden?
Ik vraag dit omdat ik ergens heb gelezen dat indien je het potlood gebruikt ipv de geleidende pen, je dan na een honderdtal boots opnieuw met grafiet over de verbindingen moet gaan.

Verwijderd

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Ik denk dat ze in dat artikel bedoelen dat de geleiding van het potlood na verloop van tijd niet zo goed meer is als op het moment toen je het er op deed! dus het heeft niets met aantal keren opnieuw opstarten temaken, maar eerder met de TIJD verstreken sinds je em gekleurd hebt..

Hoe lang dat is weet ik niet..

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Je kan 'm eeuwig op blijven starten.... Alleen zogauw als die bruggen niet goed meer gekoppelt zijn zal ie gewoon ongeclockt opstarten en moet je hem dus weer opnieuw inkleuren... dat merk je vanzelf wel 8-)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replies, maar ik geloof dat mijn bericht niet duidelijk was. Ik wil eigenlijk weten om de hoeveel tijd ik met potlood over die verbindingen zal moeten gaan. Ik heb bv. geen zin om iedere 2 maand mijn koeler van mijn cpu te halen, dan opteer ik liever voor die geleidende pen die (theoretisch) eeuwig houdt.

Verwijderd

ik heb me duron 700@935 al 3 maand en ik heb het met van dat geleidende achterruitverwarming reparatie shit gedaan en dat hoef je nooit te vervangen.
Pagina: 1