Toon posts:

dubbele downloads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Wanneer mijn vriendin een bestand download met kazaa lite plaatst kazaa dit in het mapje c:\downloads maar ook een kopie
in c:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IE5\NTS21D4X\
. Ik heb die tempory internet files map leeggemaakt maar die content.IE5 is niet zichtbaar. Na het herstarten staat het dubbele bestand daar nog steeds. Kan iemand ons advies geven?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ook als je schijfopruiming doet?

Verwijderd

Topicstarter
nee dit hebben we nog niet gedaan.
Gisteren enkel gedefragmenteerd, was twee jaar geleden.
Ze slaapt nu dus morgen zal ik het voorstellen.

:)

Verwijderd

Start Verkenner (of Deze computer)
Kies in menu Extra voor Map opties, tabblad Weergave en haal nu vinkjes weg bij:

Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen

De inhoud van systeemmappen weergeven

en, helemaal onderaan de lijst kies je voor het bolletje:

Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Als je in Deze Computer zit, klik op de knop "mappen", zodat je rechts alle mappen ziet, en blader naar de Temporary Internet Files map... daar zie je Content.IE5 staan...
Deze map heeft submappen, je kan de inhoud van de submappen wissen, maar ook alle submappen... ze worden door IE toch weer opnieuw gemaakt

Nu weer bij Mapopties in het menu Extra, tabblad Weergave, op de knop "standaardinstellingen herstellen" drukken en alles is weer zoals het was.

Volgens mij kan je in Kazaalite of Kazaalite Reserruction ook de map voor tijdelijke downloads instellen....

Als je trouwens gelijk naar Windows/system32/DLLCache gaat en die map (DLLCache) leegmaakt... is je PC ineens 300 tot 380 mb rijker!
alles werkt nog perfect, die map bevat namelijk een kopie van *.DLL bestanden, als windows deze kopie nodig heeft en ze staan niet in die map, wordt om de XP CD gevraagd
okee dat was wel offtopic...

Het probleem dat Kazaa zijn tijdelijke downloads niet wist kan je denk ik oplossen door het opnieuw te installeren (eerst deinstalleren!) of een nieuwere versie (bijv. Kazaalite Reserruction, want een nieuwe Kazaalite is nog niet af) installeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 23:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok hartelijk bedankt voor deze overzichtelijke uitleg!
Ze heeft wel Windows ME maar dat zal allemaal wel ongeveer hetzelfde zijn zeker.
iig ik ga de tips morgen een voor een proberen
bedankt