Toon posts:

[Versterker] Vragen over Technics SU-V470

Pagina: 1
Acties:
  • 1.621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een (2dehands) versterker kopen en ik stuite op de Technics SU-V470, en ik had hier een aantal vraagjes over als totale audio noob,

Is deze versterker goed om een aantal speaker voor huis tuin en keuken gebruik op aan te sluiten?

Is er iemand die weet waar de specs te vinden zijn van dit beestje (heb al alles geprobeerd alles wat te vinden is zijn de specs van de V70 :( )

De bedoeling is om hem direct aan mijn PC te hangen en er een losse CD speler aan te hangen met gewone boxen....Wat ik voor de rest nog weet oer het apperaat is het volgende:

AA type su-v-470
2x60 watt

WIE KAN MIJ HELPEN???

Verwijderd

Is denk ik zat voor huis, tuin en keuken gebruikt!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe weet je dat??

En is de kwaliteit die de versterker levert mooi helder en kraakvrij of zijn er altijd problemen met technics versterkers??

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 11:14

guidooo

Amd-64 ownage

Die versterker is prima voor thuis om een beetje muziek enzo te hebben,
Het is een goede budgetkeus, ovrigens wat moet ie kosten>?

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• bankrupcy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb zelf de SU-V670. De zwaardere variant van SU-V470, nl. 2x90 Watt bij 8 Ohm. Ik heb de versterker nog nooit voluit gehad, bang om mijn trommelvliezen te scheuren. De versterker heeft overigens wel al diverse boxen opgeblazen (Doorgebrande filters, luidsprekers langdurig over de X-max jagen e.d. Ik had ze gewaarschuwd!)

Maar het geluid is voor mijn gehoor gewoon goed. Ik heb nooit de indruk gehad dat de versterker het geluid kleurde. Dat doet het natuurlijk wel, maar zolang het niet opgemerkt kan worden vindt ik het gewoon goed.

Minpuntje: De laatste tijd schakelt het beveiligingscircuit de versterker erg snel uit. (beveiliging tegen oververhitting, gelijkstroom naar boxen e.d.) De versterker enige tijd geven om warm te worden verhelpt dit probleem. Ik weet niet of dezelfde beveiliging op de SU-V470 zit. Onduidelijk is wat de oorzaak hiervan is. Waarschijnlijk gewoon ouderdom.

Enige bijzonderheid: Er zit geen afstandbediening bij.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel hier kan ik wat mee!! Zijn er meer mensen die deze versterker kennen?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:40:
Dank je wel hier kan ik wat mee!! Zijn er meer mensen die deze versterker kennen?
Laat ik jou vraag eens wat uitbreiden, zijn er mensen die sites weten waar je nog echt info vind over versterkers en dergelijke? (technische info bedoel ik dan) Met Google zoeken om dat soort info is een echte hel :/

Verwijderd

Topicstarter
Dupje schreef op 25 maart 2004 @ 19:42:
[...]

Laat ik jou vraag eens wat uitbreiden, zijn er mensen die sites weten waar je nog echt info vind over versterkers en dergelijke? (technische info bedoel ik dan) Met Google zoeken om dat soort info is een echte hel :/
Sterker nog het enige wat je kan vinden zijn Duitse verkoop sites...

edit:

Is er dan niemand binnen dit forum die weet waar wij mee zitten (klinkt even als een vrouw 8) ) ;)

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:43 . Reden: Hopeloos ]

Pagina: 1