Tiscali biedt antivirus en antispam aan

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bron: http://web.tiscali.nl/ser...ticle/hhelpgeb/551126.htm
Tiscali Antivirus & Antispam

Last van virussen? Raakt uw mailbox overvol met ongewenste berichten? Kies dan nu voor Tiscali Antivirus en Antispam. Dit zijn twee aparte diensten van Tiscali.

Tiscali Antispam filtert ongewenste berichten uit uw e-mail. Hierdoor heeft u geen last meer van spam (ongewenste berichten). Tiscali Antispam is gratis, u betaalt hiervoor helemaal niets!

Tiscali Antivirus beschermt uw e-mail tegen virussen. De dienst zorgt ervoor dat u virusvrij kunt e-mailen. Tiscali Antivirus kost 20 euro* per jaar per mailbox. Echter als u deze dienst voor 1 mei 2004 activeert dan betaalt u slechts 5 euro per mailbox voor het eerste jaar.

[...]

Meer informatie over Antivirus of Antispam:
Wat is Tiscali Antivirus?
Wat is Tiscali Antispam?
Veelgestelde vragen Tiscali Antivirus & Antispam
Tiscali biedt dit al een tijdje aan aan nieuwe abonnees en nu dus ook aan de 'oude' abonnees, vandaar mijn vraag: iemand hier al ervaring mee? Ik ben namelijk geïnteresseerd in beide opties, maar dan wil ik uiteraard wel zeker weten dat hun antivirus en spamfilters up-to-date zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Die spam kun je altijd proberen, ik bedoel het is toch voor niks :) Die anti-virus (nog) niet, kun je beter een eigen virusscanner gebruiken denk ik zo. Je weet idd niet hoe die virusscanner van hun werkt en om daar nou 20/jaar voor te betalen...een eigen virusscanner kun je tenminste nog trailen.

Die spamfilter is ook alleen voor je tiscali mailbox. Dus dat werkt ook niet als je een ander account pop3 gebruikt.

[This is what you get when you mess with us]