Toon posts:

[WinXP] 11th Hour Puzzels Hangen ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik geef het op, ik heb ALLES geprobeerd wat op forums / internet stond. Alles patches en updates en verschillende configs geprobeerd maar niets doet t ;( Het probleem is het volgende:

Ik heb gisteren het spel The 11th Hour mogen ontvangen. All Hail, en de hemel ging open. Nu fijn geinstalleerd, WinXP patch ertegenaan en spelen! Nu zag ik al meteen dat de cutscenes echt heel snel gingen maar daar had ik wel iets voor ( cpukiller ) en alles deed het perfect! Puzzels, lopen, geluid, beeld, alles! Nu wou ik het vandaag weer spelen... blijft het spel iedere keer hangen als ik een puzzel wil beginnen en slaat het meteen terug naar windows ;(

Wat ik tot dusverre geprobeerd heb:
- Verschillende XP patches gebruiken
- Compatibility van de .exe op alle verschillende OS gezet ( ook 256 kleuren per OS aan en uit )
- Update van de GROOVIE player
- 3 reinstalls
- cmd en dan via 'dos' proberen
- VMware gedraaid ( kreeg CDROM niet aan de praat :/ )
- Verschillende MSDOS emulators geprobeerd ( dosbox, freedos )
- Op een andere manier geinstalleerd ( via system/instpro.exe ipv go.bat )

nada, niente, niks ;( Ik heb de intro nu een kleine 40 keer gezien en ik word er gek van :( de sites die ik gebruikt heb als bron zal ik hieronder ff posten:

topic in speciaal 11th hour forum
site met updates en patches

er is een topic op GOT over dit onderwerp maar dit is vervallen in een "wie heeft er nog een 7th guest / 11th hour spel voor me"

11th Hour onder Windows XP

als iemand me kan helpen prijs ik m de hemel in! ik wil dat spel gewoon spelen ffs ;(

Verder heb ik echt ALLES gedaan wat men in dat forum zegt. Niks hielp! ik snap gewoon niet dat ALLES het doet maar dat hij bij een puzzel blijft hangen :/ en waarom heeftie t eerst wel gedaan dan? ;(

Verwijderd

Topicstarter
niemand ;(