[hk] slotberichtje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Topicstarter
Hai,

Zie volgende slotberichtje: Basszje in "tijdelijk nutteloos topic in afwachting ..."

Basszje, kan je voortaan een topic op een ietwat minder aso-manier op slot keilen? Dat je em een slotje geeft, okay, maar dat kan best subtieler.

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mail hem dan....

Overigens ben ik het totaal met basszje eens, je noemt het trouwens zelfs ook een 'tijdelijk' topic...

En dit topic is net zo erg. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Voutloos op 24-03-2004 21:03 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hoe had hij het anders moeten doen dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Xof op 24-03-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je vroeg zelf om dat slotje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vergeleken met dit:
Is het toch errug netjes hoor :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Erkens schreef op 24 maart 2004 @ 21:04:
je vroeg zelf om dat slotje :?
Na een minuut zelfs... als je dat 2 minuten eerder had bedacht stonden deze twee topis er niet eens :+

Maargoed, hij had het wat vriendelijker kunnen zeggen, jij had ook wat langer kunnen nadenken over het topic starten. Want zoals jij zelf en Basszje al zeggen, het is absoluut nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Imo heeft Bassjze 200% gelijk. Dit is echt totale BS.
Kijk naar het LA topic van Nutteloze-reply-topic.

Eerlijk gezegd vindt ik gegeven de omstandigheden dat Basszje hem redelijk netejs heeft gesloten.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Sowieso hoort dit toch niet in LA of wel?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subtiele topics vragen om subtiele slotjes. Dat was echter een weinig subtiel topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nouja. Hij heeft wel gelijk eigenlijk :) Het nutteloze topic is al nutteloos, en dit is nog een graadje erger.

* DarkX is niet zo pro nutteloze topics :)

[ Voor 17% gewijzigd door DarkX op 24-03-2004 21:17 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik had het minder subtiel gedaan, maar dan was het weer een flame geweest.
Maargoed dat Basszje het gedaan heeft dus :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dawuss schreef op 24 maart 2004 @ 21:14:
Sowieso hoort dit toch niet in LA of wel?
Het is een van zijn weinige ervaringen op GoT (buiten de HK dus) so be patient ;)

Wat Durden zegt. Er komen nog wel vaker botte slotmessages voorbij, maar als het topic zich daar naar leent is dat imo geen probleem. Daarnaast, wil je een algemeen beleid bespreken of iets persoonlijks met een moderator? Ik denk het laatste dus is een mail denk ik beter op zijn plek. Zie ook het sticky bij dit forum (ja, dan moet je inderdaad een vrij groot verhaal lezen...hoop dat je het niet verleerd bent)

Edit: GuardianAngel verwoord het net even wat beter O+

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 24-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

hefaistos schreef op 24 maart 2004 @ 21:00:
Hai,

Zie volgende slotberichtje: Basszje in "tijdelijk nutteloos topic in afwachting ..."

Basszje, kan je voortaan een topic op een ietwat minder aso-manier op slot keilen? Dat je em een slotje geeft, okay, maar dat kan best subtieler.

Als je de mening wilt horen van iemand die hoogstzelden in de HK komt:

A:
Ik snap je topicstart daar niet.
B:
Je vraagt zelf om het slotje.
C:
Kun je ook eens een van de andere fora bezoeken en daar iets nuttigs melden?

Al dat geouweheur en nutteloos gezwam en gezeik kost onnodig veel ruimte en draagt hoe dan ook totaal niets bij. Nog een zooi van dat soort stupide topics en de HK kan weer helemaal op slot.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

Kom op zeg... met zo'n topic vraag je er imho om. Ik heb dan ook een TR gestuurd toen ik je topic zag met de mededeling
dit slaat helemaal nergens op :(
Dus ik vind dat je er nog vrij soepel vanaf gekomen bent. En dan nog klagen ook... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:10

Basszje

Reisvaap!]

Lompe topics vragen om lompe slotmessages imo. Overigens wat heb je liever? Dat ik dit soort dingen heel lief sluit en dan ineens als de emmer overloopt een OW uitdeel aan een persoon of dat ik gewoon heel duidelijk maak dat dit niet gewenst is en iemand dan 2 keer nadenkt voor dit soort topics te openen.

Mensen OW'en voor dit soort dingen vind ik zo kinderachtig bij een forum waarbij iedereen wel weet wat gewenst is dat ik dat liever niet doe, maar soms is het helaas niet te voorkomen.

En zeker in het licht van de discussie die laatst gevoerd werd over onzinnige topics en het nutteloze mededelingen topic vind ik niet dat ik het aardiger / subtieler had moeten verwoorden :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefaistos
  • Nu online

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Topicstarter
Voutloos schreef op 24 maart 2004 @ 21:02:
Mail hem dan....

Overigens ben ik het totaal met basszje eens, je noemt het trouwens zelfs ook een 'tijdelijk' topic...

En dit topic is net zo erg. :/
Je eerste zin snijdt hout, de rest niet.
Rafe schreef op 24 maart 2004 @ 21:08:
[...]

Na een minuut zelfs... als je dat 2 minuten eerder had bedacht stonden deze twee topis er niet eens :+

Maargoed, hij had het wat vriendelijker kunnen zeggen, jij had ook wat langer kunnen nadenken over het topic starten. Want zoals jij zelf en Basszje al zeggen, het is absoluut nutteloos.
Jij snapt gewoon precies de intentie. Hij had het vriendelijker kunnen zeggen. Ergo de reden voor m'n draadje hier.
Atlas schreef op 24 maart 2004 @ 21:10:
Imo heeft Bassjze 200% gelijk. Dit is echt totale BS.
Kijk naar het LA topic van Nutteloze-reply-topic.

Eerlijk gezegd vindt ik gegeven de omstandigheden dat Basszje hem redelijk netejs heeft gesloten.
Één grote flame. Jouw persoonlijke mening mag absoluut geen rol spelen in het geven van reacties op iemand anders' klacht/verbeteringsvoorstel/whatever. Pro nutteloos of anti nutteloos heeft hier namelijk niets mee te maken. Wel tekenend dat je je op deze manier achter een modje verschuilt. Oh ja, en vind is met een D :)
GuardianAngel schreef op 24 maart 2004 @ 22:02:
[...]

Als je de mening wilt horen van iemand die hoogstzelden in de HK komt:

A:
Ik snap je topicstart daar niet.
B:
Je vraagt zelf om het slotje.
C:
Kun je ook eens een van de andere fora bezoeken en daar iets nuttigs melden?

Al dat geouweheur en nutteloos gezwam en gezeik kost onnodig veel ruimte en draagt hoe dan ook totaal niets bij. Nog een zooi van dat soort stupide topics en de HK kan weer helemaal op slot.
Padvinder schreef op 24 maart 2004 @ 22:28:
Kom op zeg... met zo'n topic vraag je er imho om. Ik heb dan ook een TR gestuurd toen ik je topic zag met de mededeling
[...]
Dus ik vind dat je er nog vrij soepel vanaf gekomen bent. En dan nog klagen ook... |:(
A. Wie zegt dat ik vraag om een mening van iemand die bijna nooit in de HK komt :?
B. True that. Wie zegt dat ik het slotje aanvecht. Dat doe ik niet, ik vecht de manier aan waarop dat tot stand gekomen is. Eerst lezen, dan denken, dan reageren. Dit is gewoon een flame van je
C. Wat heeft mijn bezoek aan andere subfora hiermee te maken? Dit is weer gewoon een flame van je.

Bespaar me aub jouw persoonlijke mening over wat wel en niet nutteloos is :)
Basszje schreef op 24 maart 2004 @ 22:38:
Lompe topics vragen om lompe slotmessages imo. Overigens wat heb je liever? Dat ik dit soort dingen heel lief sluit en dan ineens als de emmer overloopt een OW uitdeel aan een persoon of dat ik gewoon heel duidelijk maak dat dit niet gewenst is en iemand dan 2 keer nadenkt voor dit soort topics te openen.

Mensen OW'en voor dit soort dingen vind ik zo kinderachtig bij een forum waarbij iedereen wel weet wat gewenst is dat ik dat liever niet doe, maar soms is het helaas niet te voorkomen.

En zeker in het licht van de discussie die laatst gevoerd werd over onzinnige topics en het nutteloze mededelingen topic vind ik niet dat ik het aardiger / subtieler had moeten verwoorden :)
Topic is misschien wel nutteloos, maar niet lomp. Topic was geopend zodat bobje86nl ruimte had om een nieuw topic te openen, maar dat uses gewoon nog wel door konden posten. Ik vraag niet of je "lief" wil sluiten, en ik vind het heel jammer dat je m'n thread op een dergelijke manier sluit. Dat je hem sluit, vind ik heel normaal (werd zelfs om gevraagd), maar tis de manier waarop. Om precies te zijn, de smiley deed het hem.

Als je me nog steeds niet begrijpt, hoop ik dat je iig wel open staat voor mijn opmerking.

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hefaistos schreef op 24 maart 2004 @ 23:09:
Topic is misschien wel nutteloos, maar niet lomp. Topic was geopend zodat bobje86nl ruimte had om een nieuw topic te openen, maar dat uses gewoon nog wel door konden posten.
Komop, die draad is niet van levensbelang.
Bovendien kunnen die paar "dringende nutteloze mededelingen" best nog in het oude topic, deel 77 werd zelfs later op slot gezet dan jouw topic.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

* DarkX vindt juist wel dat GA goeie punten heeft. Niet-HK regulars hebben misschien wel een helderder zicht van hoe het in elkaar steekt dan een insider omdat je wat meer afstand kan nemen. En och flame? Hij heeft wel gelijk :{

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Een slot is een slot, en met welke tekst maakt in dat topic niet veel uit. Had je hem in 3-voud goed beargumenteerd gesloten willen hebben?

En wat GuardianAngel bedoeld met punt C is dat je wel eens in andere fora mag kijken dan HK, HK is een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind wel dat je een "beetje" overdreven reageert hoor. Daarbij krijg ik de indruk dat jij alles een flame vindt, mits het niet in jouw voordeel is.

Of jij het nou geen troep vind of wel, maakt niet uit. Het topic was blijkbaar een slot waard en dat slot is er gekomen.

Daarbij vind ik het ook gewoon troep en terecht dat het gesloten is. Of flame ik nu en verschuil ook ik, mij achter een modje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik snap niet waar men zich druk over maakt. iemand opent een topic met als inhoud 'dit topic is nutteloos' en dat wordt gesloten met 'nutteloos topic op slot' (en bovendien mag je daar best de moderator eerst in een mail op aanspreken als je je echt ontzettend rot voelt door zijn opmerking..)

big deal.

[ Voor 29% gewijzigd door Kees op 25-03-2004 00:01 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.