Toon posts:

Maxtor 7200 rpm 8 mb cache ( Norrod probleem )

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

Een tijdje geleden kocht ik bij Norrod Groningen een HD Maxtor 7200 rpm 8 mb cache geheugen.

Ik wou er windows xp pro opzetten dit gaat goed, maar ik zet er het gehele pakket van Norton 2004 op en maak de indeling voor de partities. Later bleek dit een foutje geweest te zijn en heb alles weer geformateerd en de HD laten verdwijnen in de bios en weer aangezet, ik heb in de windows xp pro installatie partities laten aanmaken. alles er weer op ook Norton 2004 pakket.

Nu bleef mijn Internet Security 2004 wereldbol hangen en ging ook weer uit. ( idem met mijn Antivirus 2004 )

Nu wou ik dus de HD gaan ruilen en toen vroeg die *#!?@# aan mij wat de fout code was van de Maxtor test. Zelf heb ik daar geen verstand van en zij dus dat ik de test niet heb uitgevoerd.

Helaas kreeg ik geen nieuwe mee maar er staat toch echt wel een paar dagen voor als je een artikel wilt ruilen lijkt mij.

Ik werd toen heel erg kwaad en zei tegen die *#!?@# dat ik vandaag een andere meewil. Nou na veel aandringen kreeg ik eindelijk een nieuwe mee ( na 45 min. :O ) en nu blijkt deze het wel te doen !?! met dezelfde config.

Ten eerste koop nooit iets bij Norrod want nu zijn ze meer dan 10 jaar oud en de service verloopt nu !!

Koop alles bij Funprice of een andere toko want Norrod is bij mij :r !!!

Bij funprice krijg je altijd korting , gewoon een beetje doorzeuren en alles werkt perfect.

Ik kocht bij Funprice een een Abit FX5200 128 mb tv/dvi agp 8x maar deze bleek later ook stuk te zijn. Ik weer terug naar Funprice en ze zeiden tegen mij ; Ehm meneer wij hebben nu de Abit FX5200 128 mb tv/dvi agp 8x nu niet meer op voorraad en kunt u hem misschien volgende week ophalen ?? , NEE dus en kreeg zonder iets bijtebetalen een ABIT FX 5600 256 mb tv/dvi agp 8x mee !! _/-\o_

Funprice, de beste service aan mijn kant tot nu toe !!

Koop dus niets bij Norrod , Norrod flikker op naar Spanje en verziek daar de boel , andere concurrenten doen het stukken beter.

Ook slechte ervaringen met Norrod,

Stel het hier onder ;

Greetz,

Marcel

Verwijderd

Lekker vaag verhaal... Heb je wel eens van shopsurvey gehoord?

:?

Tadaaaa: http://www.tweakers.net/shopsurvey/395

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 20:59 ]

Verwijderd

Een tip: doe al je ervaringen over winkels etc op de shopsurvey van de betreffende winkel. Daar kun je ook punten geven en dus je waardering. www.tweakers.net/shopsurvey

Succes!

Verwijderd

Hier hebben we een shopsurvey voor: http://www.tweakers.net/shopsurvey
Het wordt niet echt op prijs gesteld als je het forum volgooit met zulk soort mededelingen..

Edit: Hmm, t is wel duidelijk zo :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 21:00 ]

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:57

TheFruitNerd

iets met fruit

Typisch geval van slotje :O

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 09:42
Waarschijnlijk was die hdd prima... daarom vragen ze ook om die tools van maxtor te draaien.

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
dit hoort bij shop servey thuis volgens mij, maar ik ben dik tevree met norrod.
vergeet niet dat heel veel mensen de boel belazeren met garantie claims en dat ze om die reden terecht een beetje tegengas geven, en jij had ook thuis even kunnen kijken met het tooltje wat de foutcode was.
ik heb een dood moederbord gehad (maand vlekkeloos gedraaid) en kom daar, was wel druk, geef de klacht en mijn constateringen door, heb (door de drukte) een half uur moeten wachten tot ze de gelegenheid hadden om hem te testen en kreeg direct na constateren defect een nieuwe mee.

en binnen 8 dagen ruilen geld altijd nog voor onbeschadigd etc. (ging bij jou om storing)

jij had toevallig iemand die waarschijnlijk net daar werkt of een k*t bui had en je daarom niet zo snel geholpen had maar aan je text te merken had ik dat ook gedaan denk ik (iemand die eerst brand roept en daarna gaat kijken laat ik ook liever even afkoelen)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

mmmkay

De shopsurvey dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.