Toon posts:

mp3 dvd werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd speler van "funai"(aldi) en ik heb een dvd vol met mp3-tjes gegooit. Heb alles met nero gebrand, kan ze gewoon afspelen op mijn computer. Maar als ik m in de dvd speler gebruik geeft ie een error aan. Zoiets van "er zit geen schijf in" terwijl volgens het boekje van de dvd speler, moet hij het gewoon aankunnen.

Wie weet waar dit aan kan liggen??

thnx

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 15:45
Zeker weten dat de speler mp3-dvd ondersteund en niet enkel mp3-cd?! Mp3 op dvd is niet bepaald gangbaar, kijk maar eens op www.dvdrhelp.com en zie dat er maar weinig dvd-spelers zijn die het kunnen. Maar als het expliciet in de handleiding wordt vermeld als mogelijk, dan zit het probleem misschien in de bestands-structuur op de dvd.

Verwijderd

Welk medium gebruik je? DVD+R of DVD-R?

Het is mogelijk dat je standalone speler maar 1 van de 2 media ondersteund. Waarschijnlijk staat dit in de gebruikershandleiding, zo niet is het vast ergens op google te vinden.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
MP3 DVDs willen idd nog wel eens problemen opleverne, heb zelf een Marantz DV4300 en als ik daar een MP3DVD in doe krijg ik gewoon de listing, maar dan "crashed" ie als het ware :s

fotoblog

Verwijderd

Had dit probleem op mijn beocenter eerst ook, je moet de dvd echt dichtmaken, multisessiedisk is niet toegestaan bij sommige dvdplayers. Misschien helpt dit.

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Ik heb een Onkyo DV-SP501, en die leest WEL mp3-dvd van DVD-R en -RW, maar weer niet van +RW. Misschien hebben hier wel meerdere spelers last van. Er zit fysiek een klein verschil tussen beide.
Ook hegt formaat van branden kan natuurlijk nog uitmaken.
Ik zou zeggen test alles met RW schijven, tot dat de juiste combinatie gevonden is.

Carpe Diem

Pagina: 1