Toon posts:

Star Trek Voyager Elite Force PROBLEEM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem star trek loopt bij level DN8 Array vast, als ik de brug oversteek waar de grote robot op neer geknald dient te worden en ik dat ook doe, opend er achter hem een wand waar machine geweren of kanonen in zitten deze sloop ik ook.
Maar dan gaan mijn collega's mij overhoop schieten.
Help wat moet ik doen ook GOD mode helpt niet

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Niet op je collega's schieten, dan schieten zij ook niet op jou (2x erop schieten is al genoeg en ze houden er ook niet mee op).

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 december 2000 21:19 schreef Bigs het volgende:
Niet op je collega's schieten, dan schieten zij ook niet op jou (2x erop schieten is al genoeg en ze houden er ook niet mee op).
Ik heb niet op ze geschoten want ik loop voor ze uit.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Jammer, maar dit is een bekende bug in het spel. Ik weet niet of er al een patch voor is.

Verwijderd

had ik ook
maar gelukkig had ik het gesaved net voor ik naar binnen ging
en na 1x reloaden deden ze et niet meer.

eerste keer deed ik vrij lang over die turrets slopen, ik ging eerst ff opladen enzo
en toen werden m'n teammates geraakt, denk dat ze daar pissig van werden. want toen ik meteen aanviel deden ze nix.

die teammates zijn trouwens alleen maar irritant.

ik speelde voyager zoals ik UT speel, overal als kip zonder kop al raggend naar binnen knallen, maar die lijer liepen steeds in de weg

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vind de teammates ook in de weg staan.
Is er niet een manier om zonder hen op een missie te gaan.
En weet er iemand of er inderdaad een bug in het spel zit .

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Inderdaad een bug. Als je de patch wil hebben, zeg het dan maar.
Vaag spel trouwens >:)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Is helemaal geen bug, als jij bijvoorbeeld wegrent voor de vijanden en je team maten het werk laat doen dan zeggen zij ook van ja daaag en dan beginnen ze ook op je te schieten... En trouwens die turrets kan je ook heel makkelijk verslaan door rustig het hoekje om te kijken en je faser te gebruiken.. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Is volgens mij wel bug, op diezelfde brug stond ik vooraan, schoot alletwee die turrets aan gort in no time en werd daarna door team maten gekilled, dit geberurde twee keer achter alkaar, derde keer ben ik van de brug gesprongen, heb ik m'n team mates het werk laten doen en toen gebeurde er niks!

Dus dat wegrennen en dat ze dan op jouw schieten omdat je wegren gebeurt niet (niet altijd?). Heb het nog niet meegemaakt.

Heb dit verderop in het spel ook nog es gehad, in de forge zelf...

Toch is het een kick spel (alleen ben je wel heel snel uitgespeeld!)

Verwijderd

Het is een bug. je kan proberen wat ik heb gedaan. Zo snel mogelijk de turrets kapotmaken en als ze dan niet op jouw schieten. Saven. Op deze manier kun je alle turrets in dit level voorbijkomen als ze je weer aanvallen. Je kan ook de patch installeren, maar die was er nog niet toen ik speelde.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het gevonden heb.
Ik ren over de brug en schiet de beide turrets stuk zonder dat ze mijn maten hebben geraakt dan doen mijn maten mijn ook niets en zegen ze dat ik goed werk geleverd hebt.
Pagina: 1