Epox 8RDA3+ en WPcredit

Pagina: 1
Acties:

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:00
Hallo ,

ik ben met bovenstaande bezig en krijg nogal wat problemen , eerst de config :
Epox 8rda3+ met Barton XP3000+ FSB400 met Corsair 3200 512 MB Cl2
in windows XP stel ik het volgende in met WPcrset.exe :
register 6F met 1F en dit gaat goed en de processor wordt koeler ,
als ik register 6D met 1F (normaal FF) vul hangt winXP zichzelf extreem hard op tijdens het booten , videosignaal uit en alleen met de aan / uit knop kom ik nog verder ,
Vraag is nu : ligt dit aan de Barton Core , Bios of nog iets anders ?

wie raad weet mag het melden

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west

• Misterpc
is er niemand die dit probleem ook heeft gehad ?

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

is het niet zo dat alle NF2 borden de functie die jij zoekt al in het bios hebben. althans mijn nf7-s heeft dit wel bij chipset feautures

• Misterpc
Wat je zegt klopt wel , maar omdat ik ook wel eens hier en daar een bios update erin heb gezet , komt en gaat die functie wel eens , met nu all resultaat dat ik het zelf weer aan moet zetten en dit maar voor tweederder werkt , het CPU throttle verhaal , de tweede optie slikt windows xp niet , kan ook zijn dat het moederbord het niet wil , maar daar vraag ik dus ook naar .

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

http://forums.amdmb.com/s...ad.php?s=&threadid=280137 heb je dit al gelezen? pagina 3

[ Voor 8% gewijzigd door Sayko op 27-03-2004 15:00 ]

• Misterpc
Hoodlum 2000 ,

ik heb het doorgelezen maar daar wordt niet over barton's gesproken en nauwelijks over die barton's icm het epox 8rda3+ moederbord ,
de eerste optie register 6F met date 1F vullen werkt wel , maar ik heb zelf nog een andere computer waar ook een epox bord in zit maar nu met een XP2400+ processor en daar kan ik ook register 6D met data 1F vullen en dan gaat het wel goed maar bij mijn Epox 8rda3+ met barton dus niet , dan zal het daar wel aan liggen vermoed ik , maar ik vraag me dus af of er nog andere mensen zijn die dit probleem ook kennen , want 6D met 1F data geeft nog meer verkoeling , alleen als het niet werkt heb ik er niets aan.

• Misterpc
is er niemand die hier iets op weet of een site heeft waar ik het zou kunnen vinden

Pagina: 1