Toon posts:

[W2k3 server] Out of memory? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik ineens geen geheugen meer heb om een printer toe te voegen, of bv de services van Backup Exec te starten.

Het is echter een server met 2 Gb RAM en meer dan voldoende schijfruimte. Verder lijkt alles goed te werken. Alleen de melding Out of Memory blijft steeds terugkomen. Deze staat ook in de event viewer.

Het is zeker geen virus, want er zijn al drie scanners over heen gegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 19:19 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 21:55
Kijk eens in je processenlijsst, en sorteer deze eens op geheugengebruik?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Heej Top!! Dat ga ik es proberen! Zit nu niet bij die server, maar iig bedankt alvast!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een leesteken is genoeg om aan te geven dat het een vraag is. Titeledit om het wat minder schreeuwerig te maken :) Zie ook mijn signature >:)
Maar wat gebeurt er allemaal in de task manager?
Het is zeker geen virus, want er zijn al drie scanners over heen gegaan.
Dat zegt niet echt alles ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:22:
Heej Top!! Dat ga ik es proberen! Zit nu niet bij die server, maar iig bedankt alvast!
Dit betekend dat jou probleem identiek moet zijn aan die hotfix anders krijg je fijn een torenhoge rekening voor die hotfix want je moet Microsoft bellen/schrijven/faxen om em te krijgen. Meestal zijn ze gratis maar soms ook niet.. en als er bij staat No Reboot required... reboot toch maar.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:58
mutsje schreef op 24 maart 2004 @ 19:50:
Dit betekend dat jou probleem identiek moet zijn aan die hotfix anders krijg je fijn een torenhoge rekening voor die hotfix want je moet Microsoft bellen/schrijven/faxen om em te krijgen. Meestal zijn ze gratis maar soms ook niet.. en als er bij staat No Reboot required... reboot toch maar.
Wat ik altijd doe, is bellen met Microsoft support, en zeg ik dat ik een hotfix nodig heb, waarbij vermeld is dat ik contact moet op nemen met MS support. De vraag is daarna altijd op welk KB artikel het gaat. Heeft mijn email adres door, en klaar. Meestal binnen 4 uur heb ik hem binnen.
Pagina: 1