Zoals de titel al zegt wil ik van mijn computer een server maken. Ik bedoel dan dat mijn vrienden in kunnen loggen op mijn Pc, in bepaalde mappen, en dan die spullen kunnen downloaden.
Ik duid hier op Word bestanden of filmpjes die we samen hebben gemaakt. Ook schoolwerk etc. Eigenlijk gewoon alles wat in deze map staat.
Ik heb in de search gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Dat waren meer vragen over wat de beste programma's zijn om te FTP-en of te FXP-en. Ik heb overigens de volgende term gebruikt "ftp server maken met flashfxp". Voor het geval dat ik niet gelooft wordt
Tevens heb ik google gebruikt en kwam ik op een deze site uit. Hier wordt het allemaal wel duidelijk uitgelegd, maar ik weet niet of dit een gedateerde site is of juist niet.
Het liefst zou ik FlashFXP v2.1 [Build 924] gebruiken, omdat ik deze ook gebruik bij het downloaden. Maar ik weet helaas niet hoe dat moet en welke functies deze bevat.
Ik wil iig de volgende functies:
*Uitzetten van de Map wanneer ik wil.
*Dat ze kunnen Resumen.
*Dat ze niets eraf kunnen gooien, naam veranderen of iets dergelijks.
*Dat ze in moeten loggen met Username en Password.
Het komt dus eigenlijk neer op 1) inloggen 2) zoeken 3) downloaden
Ik wil het gewoon heel simpel houden.
Weet iemand met welk programma dit mogelijk is? (Het liefst FlashFXP) en hoe?
Ik duid hier op Word bestanden of filmpjes die we samen hebben gemaakt. Ook schoolwerk etc. Eigenlijk gewoon alles wat in deze map staat.
Ik heb in de search gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Dat waren meer vragen over wat de beste programma's zijn om te FTP-en of te FXP-en. Ik heb overigens de volgende term gebruikt "ftp server maken met flashfxp". Voor het geval dat ik niet gelooft wordt
Tevens heb ik google gebruikt en kwam ik op een deze site uit. Hier wordt het allemaal wel duidelijk uitgelegd, maar ik weet niet of dit een gedateerde site is of juist niet.
Het liefst zou ik FlashFXP v2.1 [Build 924] gebruiken, omdat ik deze ook gebruik bij het downloaden. Maar ik weet helaas niet hoe dat moet en welke functies deze bevat.
Ik wil iig de volgende functies:
*Uitzetten van de Map wanneer ik wil.
*Dat ze kunnen Resumen.
*Dat ze niets eraf kunnen gooien, naam veranderen of iets dergelijks.
*Dat ze in moeten loggen met Username en Password.
Het komt dus eigenlijk neer op 1) inloggen 2) zoeken 3) downloaden
Ik wil het gewoon heel simpel houden.
edit:
Bij Voorbaat Dank
Bij Voorbaat Dank