Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Posts uit getrashde topics tellen niet (meer) mee

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als voorbeeld (daarbij zag ik het) nemen wij de user hankers

Hij startte het topic topic 892508

Dit topic werd echter gezien als spam, waarna het getrashed werd. Vervolgens is zijn post (hankers in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)...") gemoved naar Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 18

Kijken wij echter naar hankers profiel, dan zien wij:

code:
1
2
3
4
5
6
Posts per dag: 0
Aantal posts: 0

Post History    
Frm Topic   Topicstarter    Replies Last Post
Geen post history

Oftewel, posts die uiteindelijk UNtrashed worden (om het zo maar te noemen), zijn nergens bekend. Noch in de postcount, nog in de posthistory :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

trashen als in trashcan en dan weer terug?

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb het nog even gecontroleerd; maar de TopicStart in de trashcan is verdwenen; en de post van deze persoon is nergens terug te vinden in het door Osiris genoemde topic (Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 18). Ik denk dat deze persoon slechts 1 topic heeft gestart; dit is verwijderd; en vervolgens staat zijn count weer op 0; wat dus klopt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Osiris
  • Niet online
Dat dácht ik wel ja, alleen de post van de user uit het voorbeeld is nu wél weg 8)7
Dus moet je ff een andere post trashen om het te testen.. (én weer terughalen ofcourse :))
(dit is post 17707 van me :P)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm.. ondanks dat het niet klopt voor deze user; heb jij nu wel 1 post minder :D het klopt dus wel.. ik heb een post naar de TC verplaats; en daarna weer terug gezet.. Je postcount is nu 1 lager

Theoretisch gezien zou ik je dus op 0 kunnen krijgen >:) :P

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 18-07-2004 23:10 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

een *post* naar de TC verplaatsen?

Jullie maken er een wazig verhaal van :P

Wat doen jullie nou precies?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Osiris
  • Niet online
chem schreef op 19 juli 2004 @ 11:31:
Volgens mij heeft Spider een post van me gemoved naar de TC en hem vervolgens weer teruggezet. Of ie dit in een bestaand of nieuw topic in de TC heeft gedaan kun jij beter zien dan ik :P
Iig, posts die je verliest bij trashen komen niet meer terug bij "untrashen". :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chem schreef op 19 juli 2004 @ 11:31:
een *post* naar de TC verplaatsen?

Jullie maken er een wazig verhaal van :P

Wat ik heb gedaan is een post van Osiris verplaatst naar een nieuw topic in TC. Vervolgens heb ik deze ene post weer terug gemerged in het topic waar hij stond. Uiteraard is het topic in TC daarmee verdwenen. De postcount van Osiris stond na dit geintje echter plotseling 1 post lager. Ik weet niet of dit na de move naar TC, of na de merge terug is gebeurt.

Worden berichten in TC toevallig uitgesloten van de telling?

---

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Jah, maar de term 'trashen' en 'verplaatsen' zeggen mij weinig. Heb je een split gedaan? Naar een nieuw of bestaand topic?

De TC is gewoon een forum en is verder niet speciaal.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chem schreef op 19 juli 2004 @ 14:45:
Jah, maar de term 'trashen' en 'verplaatsen' zeggen mij weinig. Heb je een split gedaan? Naar een nieuw of bestaand topic?

De TC is gewoon een forum en is verder niet speciaal.
Daar ging ik vanuit :)

Ik kan het probleem bij mezelf niet meer reproduceren; maar kijk even met me mee:

ik pak deze post

postCount van ucchan staat nu op 3448

Verplaats geselecteerde berichten naar een nieuw topic in TrashCan

postCount van ucchan staat nu op 3448

Verplaats geselecteerde berichten naar een bestaand topic (geef TopicID):

postCount van ucchan staat nu op 3447

Het topic staat nog wel in zijn history.. rara waarom is zijn postcount verminderd?

---

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

It's a feature?

Misschien eens in de zoveel tijd eens de counters herberekenen?

Nou ja, hopelijk fixed in 1.9.4 ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het probleem is vziw inderdaad netjes fixed in 1.9.4 :) Maar het probleem was dus alleen dat er wat counters foutliepen. Eventueel kun je de counters hertellen met dit toffe script :P

http://home.parse.nl/~sjo...eact_forum_aggregates.sql

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.