V&A gebruiker upuaut reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 23:28
Soms neem ik nog wel eens de moeite om eens een x-tje door het lijstje aanbod te bladeren wanneer ik iets nodig ben. Nu kwam ik dus wat tegen wat ik nog nodig had voor mijn 2e systeempje ==>> geheugen. Ik dus het geheugen niet meer bestelt nadat ik contact had gelegt met degene van die advertentie. Maar nu na een week nadat ik heb gezegt dat ik het geheugen wel wil kopen reageert hij nergens meer op, niet op mail en zijn 06 nummer gebruikt hij gewoon niet meer volgens mij (kan altijd alleen een bericht inspreken :( .............

aangezien deze user ook een @bbo heeft @ tweakers.net d8 ik van misschien dat ze mij zijn gegevens wilden geven maar dat kon niet ivm de privacy-wetgeving (wat natuurlijk ook wel te begrijpen is) Dus hoe nu verder te gaan 8)7 8)7 8)7

het gaat om de volgende gebruiker (emailadres): upuaut at mytweakers net, dus als iemand weet hoe ik deze gebruiker kan bereiken, zou ik dat graag willen horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Niet, Als de gebruiker geen contact op neemt kunnen wij het ook niet. Het maakt dan verder ook niet uit of het wel of geen abo is. Wel zet ik dit draadje op slot aangezien hiervoor V&A niet echt bedoelt is. En van echte oplichterij is ook geen sprake zolang je niet betaald hebt. het is wel vervelend dat hij geen statusje geeft of iets in de trant van helaas het is al weg :)

Dit topic is gesloten.