Soms neem ik nog wel eens de moeite om eens een x-tje door het lijstje aanbod te bladeren wanneer ik iets nodig ben. Nu kwam ik dus wat tegen wat ik nog nodig had voor mijn 2e systeempje ==>> geheugen. Ik dus het geheugen niet meer bestelt nadat ik contact had gelegt met degene van die advertentie. Maar nu na een week nadat ik heb gezegt dat ik het geheugen wel wil kopen reageert hij nergens meer op, niet op mail en zijn 06 nummer gebruikt hij gewoon niet meer volgens mij (kan altijd alleen een bericht inspreken
.............
aangezien deze user ook een @bbo heeft @ tweakers.net d8 ik van misschien dat ze mij zijn gegevens wilden geven maar dat kon niet ivm de privacy-wetgeving (wat natuurlijk ook wel te begrijpen is) Dus hoe nu verder te gaan
het gaat om de volgende gebruiker (emailadres): upuaut at mytweakers net, dus als iemand weet hoe ik deze gebruiker kan bereiken, zou ik dat graag willen horen
aangezien deze user ook een @bbo heeft @ tweakers.net d8 ik van misschien dat ze mij zijn gegevens wilden geven maar dat kon niet ivm de privacy-wetgeving (wat natuurlijk ook wel te begrijpen is) Dus hoe nu verder te gaan

het gaat om de volgende gebruiker (emailadres): upuaut at mytweakers net, dus als iemand weet hoe ik deze gebruiker kan bereiken, zou ik dat graag willen horen