Ik heb vandaag een phase 22 van terratec gekocht. Op de midi in van de phase 22 zit een commodore mk-10 aangesloten met een 3 meter lange nieuwe midikabel. Het toetsenbordje geeft wel signalen af, maar de phase 22 doet er niks mee.
Verwijderd
Mijn zoon gebruikt al een tijdje die phase 22 en is er erg te spreken over.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:24:
Ik heb vandaag een phase 22 van terratec gekocht. Op de midi in van de phase 22 zit een commodore mk-10 aangesloten met een 3 meter lange nieuwe midikabel. Het toetsenbordje geeft wel signalen af, maar de phase 22 doet er niks mee.
Welk programma gebruik je voor midi??
Mijn zoon gebruikt Reason, zonder een programma die midi ondersteund krijg je geen spatje geluid uit die kaart.
Succes.
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:23:
[...]
Mijn zoon gebruikt al een tijdje die phase 22 en is er erg te spreken over.
Mijn zoon gebruikt Reason, zonder een programma die midi ondersteund krijg je geen spatje geluid uit die kaart.
Succes.
Ik gebruik o.a. fm7 (die ik niet werkend krijgt met midiVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:23:
[...]
Mijn zoon gebruikt al een tijdje die phase 22 en is er erg te spreken over.
Succes.