Wake up on Internet met TightVNC

Pagina: 1
Acties:

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:52

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Hier ---> http://www.dslreports.com/wakeup staat op internet een leuk tooltje om thuis je pc aan te zetten (WOL, maar dan via het internet) als je op een andere locatie bent.

Nu gebruik ik op mijn werk TightVNC om via een java applet in mijn web browser mijn PC thuis te kunnen overnemen. Met name om door de proxy heen te kunnen komen moet ik TightVNC gebruiken.

Als ik nu mijn PC thuis opstart dmv die website, dan gaat mijn PC aan, maar dan komt natuurlijk eerst het XP inlogscherm. Als ik dan via tightVNC een verbinding wil maken, dan lukt het niet. Dat werkt pas NA het inloggen.

Heeft iemand een briljant idee hoe dit te kunnen omzeilen? Andere tools dan TightVNC kan ik niet gebruiken, omdat de proxy dat niet toelaat.

Beauty is in the eye of the beerholder

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 14:54

luke_otto

pang pang luckyluke

Je kan met tweakUI je xp automatisch laten inloggen. Mischien wil dat helpen

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17

Alaksandus

Vae puto deus fio

HellBeast schreef op 24 maart 2004 @ 16:50:
Hier ---> http://www.dslreports.com/wakeup staat op internet een leuk tooltje om thuis je pc aan te zetten (WOL, maar dan via het internet) als je op een andere locatie bent.

Nu gebruik ik op mijn werk TightVNC om via een java applet in mijn web browser mijn PC thuis te kunnen overnemen. Met name om door de proxy heen te kunnen komen moet ik TightVNC gebruiken.

Als ik nu mijn PC thuis opstart dmv die website, dan gaat mijn PC aan, maar dan komt natuurlijk eerst het XP inlogscherm. Als ik dan via tightVNC een verbinding wil maken, dan lukt het niet. Dat werkt pas NA het inloggen.

Heeft iemand een briljant idee hoe dit te kunnen omzeilen? Andere tools dan TightVNC kan ik niet gebruiken, omdat de proxy dat niet toelaat.
Als je VNC op laat starten met XP als een service (dat je kunt aangeven tijdens de install van VNC), kun je gewoon connecten ook als het xp loginscherm er staat. Zo heb ik het hier ook werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Alaksandus op 24-03-2004 16:58 ]

Als een god in Nijmegen.

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

verkeerde knop |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Alaksandus op 24-03-2004 16:59 ]

Als een god in Nijmegen.

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:52

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Moet ik hem dan echt helemaal re-installen?

Beauty is in the eye of the beerholder

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

HellBeast schreef op 24 maart 2004 @ 17:19:
Moet ik hem dan echt helemaal re-installen?
misschien dat er gewoon ergens ook een optie zit, maar opnieuw installeren is toch niet zo'n ramp?

Ik bedoel dan VNC he niet windows :o

[ Voor 10% gewijzigd door Alaksandus op 24-03-2004 18:13 ]

Als een god in Nijmegen.

Pagina: 1