Ik heb een illustratie getekend in Flash MX. Wanneer ik hier even een SWF van freubel dan is deze zo rond de 5KB. Best netjes gezien het feit dat het er best gedetaileerd uit ziet.
Niets aan het handje. Echter. Op het moment dat ik bij twee elementen een kleine motion-tween toe voeg krijg ik een probleem. De SWF is dan volgens de streaming profiler rond de 40KB en verder zegt ie in venster er onder dat ie 102 KB heeft zitten streamen. Dit allemaal terwijl er geen onnodige keyframes inzitten en ik zoals immer netjes gebruik maak van instances bij herhaling van het object.
Het kan mij alleen niet voorstellen dat door twee simpele motion-tweens (rotatie) de Flash file ineens zo groeit.
Het rapport ziet er zo uit:
Wellicht dat er nog een Flash-guru rondloopt met een zinnig antwoord
Niets aan het handje. Echter. Op het moment dat ik bij twee elementen een kleine motion-tween toe voeg krijg ik een probleem. De SWF is dan volgens de streaming profiler rond de 40KB en verder zegt ie in venster er onder dat ie 102 KB heeft zitten streamen. Dit allemaal terwijl er geen onnodige keyframes inzitten en ik zoals immer netjes gebruik maak van instances bij herhaling van het object.
Het kan mij alleen niet voorstellen dat door twee simpele motion-tweens (rotatie) de Flash file ineens zo groeit.
Het rapport ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Page Shape Bytes Text Bytes ----------------------- ----------- ---------- Scene 1 0 0 Page Symbol Bytes Text Bytes ----------------------- ------------ ---------- AOP Music Motion 0 0 AOP Music Wallpaper - Style 0 0 AOP Music Wallpaper 0 0 AOP Music Needle Shadow 155 0 AOP Music Needle - Grip 59 0 AOP Music Needle 3616 0 AOP Hole Music 668 0 AOP Shadow 84 0 AOP Music 3790 0 |
Wellicht dat er nog een Flash-guru rondloopt met een zinnig antwoord