Ad hoc WIFI wil niet

Pagina: 1
Acties:

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Het lukt me niet om met mijn gemtek pc wifi kaartje en een usb adapter een verbinding te maken.
Ik heb de drivers al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook gekeken naar nieuwe drivers. Bij het pc kaartje kan ik nergens het type verbinding instellen omdat het tabblad geavanceerd ontbreekt. Dus ik kan geen ID meegeven en de Ad hoc optie inschakenlen.
Als ik de USB adapter in mijn laptop steek lijkt het wel te werken.

Hoe zorg ik ervoor dat ik verbinding krijg en hoe kan ik evt controleren of die adapters sowieso werken.

It takes 2 2 make 1

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Gebruik je windows Xp?

Ontbreekt het tabblad geavanceerd niet omdat de drivers van de kaart zelf alternatieve software geinstalleerd heeft? Dan neemt die software het over van Xp, en kan je bij Xp niks meer instellen.

• whackerjack
Oh sorry vergeten te vermelden. Ik gebruik inderdaad windows XP.
De gemtek utility zelf krijg ik ook niet aan de praat omdat windows xp de besturing heeft.

It takes 2 2 make 1

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Als je de beigeleverde utility wil gebruiken moet je bij de wireless properties aanvinken dat windows het niet moet beheren, pas dan kan je gebruik maken van de 3rd party software

...gamen blijft leuk...

• whackerjack
Waar staat die optie?

It takes 2 2 make 1

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm, ik heb atm geen wifikaartje meer. Het zat bij de properties van de wifikaart, het 2e of 3e tabje...

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1