Toon posts:

Problemen met computer, hulp gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds Augustus vorig jaar een nieuwe pc, maar de prestaties van het systeem liggen ver onder wat het zou moeten zijn.

Mijn specs zijn:

p4 3ghz
2x 256 mb corsair xms pc 3200
MSI geforce fx 5900 ultra
ASUS p4p800
Audigy 2
Maxtor Diamondmax 9 120gig SATA
Aopen 400w voeding
Windows XP pro

Ik heb al eindeloos op tweakers en google gezocht naar oplossingen, maar ik krijg met bijvoorbeeld ut2k4 nog steeds slechte fps en framedrops van onder de 20fps op 1152x864, full detail, geen fsaa/anisotropic

Ook al verschillende drivers geprobeerd, vooral 45.23 gebruikt en heb nu 56.64

De laatste tijd heb ik ook last van uitvallen van mijn computer. Vooral als ik het spel 'Unreal Tournament 2004' speel, mijn computer maakt dat het 'klikje' dat je ook hoort als je je pc uitzet. Ik heb nu "automatisch opnieuw opstarten" uitgezet, en net gebeurde hetzelfde weer, ik hoorde het klikje, en het spel ging een paar seconden verder weer verder, dit gebeurde steeds vaker totdat ik uiteindelijk deze foutmelding kreeg:
http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn problemen.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Dat klikje duidt op een brakke schijf, maar de foutmelding duidt op een soort van conflict tussen hardware, heb het ook wel eens gehad met het overklokken (maybe heb je je pc oced ? (of maar beetje), wil je ook eens je memory testen met memtest daar kunnen we dan ook alweer wat meer mee..

alternativ

• 0528973
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-05-2013

Pascal

Verwijderd

Ok, zoek eerst eens met de search en vul in: kernel_data_inpage_error
De eerste hit is al raak, deze verwijst je naar diverse windows handleidingen. Aldaar vind je gaande weg wel een oplossing hiervoor.

Voor de lage framerate, kun je misschien bij de videokaart de opties applicatiegebonden aanklikken. Wil wel eens werken, zo niet dan zoeken we gewoon verder

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens gaan zoeken.
En ik heb juist vanmiddag 5 keer memtest86 gedraaid zonder fouten

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Tsja, die ftdisk.sys duidt inderdaad op een probleem met je harddisk of harddisk-controller. Meer zinnigs kan ik er ook niet over zeggen.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-08 15:28
Soms helpt het uitbouwen en weer opnieuw inbouwen van je HD wel bij dat klikken.

• Alternativ
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Je doet er verstandig aan om alvast back-ups te gaan maken van belangrijke bestanden omdat je schijf waarschijnlijk brak is, verder kun je eens gaan stress-testen met andere programma's naast ut2004 want ik las verder niet dat je met andere spellen problemen hebt.

alternativ

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Allereerst, welkom op GoT
Kijk of de temperaturen niet te hoog oplopen en de stroomvoorziening correct is en blijft en post ze even voor de volledigheid.

Een plaatje kunt je posten door [img]url van afbeelding[/img] neer te zetten,

of beter ivm de grootte, geresized [img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG

ARME AOW’er

Verwijderd

zetje01 schreef op 24 maart 2004 @ 16:42:
Soms helpt het uitbouwen en weer opnieuw inbouwen van je HD wel bij dat klikken.
Om maar even een prutser-antwoord te noemen.
Dit heeft serieus geen enkel zin.
De klik waaraan TS refereert komt door het 'uitschakelen' van zijn HDD.
Opnieuw inbouwen heeft hier echt geen d0nder mee te maken.....
Blijf weg en reageer niet op dit soort dingen als je geen idee hebt waar je over praat. Voor hetzelfde geldt zit de TS nu al 20 minuten z'n HDD uit- en in te bouwen....

::modbreak::
Blijf weg en reageer niet op dit soort dingen als je geen idee hebt waar je over praat.
Dat kan wel wat subtieler hé. Laat dat gewoon in het vervolg ..

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 24-03-2004 21:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:28:
Ik heb sinds Augustus vorig jaar een nieuwe pc, maar de prestaties van het systeem liggen ver onder wat het zou moeten zijn.

Mijn specs zijn:

p4 3ghz
2x 256 mb corsair xms pc 3200
MSI geforce fx 5900 ultra
ASUS p4p800
Audigy 2
Maxtor Diamondmax 9 120gig SATA
Aopen 400w voeding
Windows XP pro

Ik heb al eindeloos op tweakers en google gezocht naar oplossingen, maar ik krijg met bijvoorbeeld ut2k4 nog steeds slechte fps en framedrops van onder de 20fps op 1152x864, full detail, geen fsaa/anisotropic

Ook al verschillende drivers geprobeerd, vooral 45.23 gebruikt en heb nu 56.64

De laatste tijd heb ik ook last van uitvallen van mijn computer. Vooral als ik het spel 'Unreal Tournament 2004' speel, mijn computer maakt dat het 'klikje' dat je ook hoort als je je pc uitzet. Ik heb nu "automatisch opnieuw opstarten" uitgezet, en net gebeurde hetzelfde weer, ik hoorde het klikje, en het spel ging een paar seconden verder weer verder, dit gebeurde steeds vaker totdat ik uiteindelijk deze foutmelding kreeg:
http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn problemen.
dat klikje is vreemd en zou kunnen zijn dat er iets met je HDD is...

wat ook mogelijk is (zelfs in combinatie met dat klikje) is dat je last hebt van spyware, adaware, trojans en/of virussen...

• strandbal
  • Laatst online: 22:45

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik gok op brakke SATA drivers, of een rotte HD.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Ik gok op een conflict in het moederbord...kijk effe op welke bus je sata controller zit aangesloten. en wat voor apparaten nog meer. Check dan effe of nie ook problemen opleveren.

(ik denk dit vanwege de kernel fout)

als dit niet het geval is, de harde schijf wegpleuren en een andere gaan halen _/-\o_

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Net powermax van de maxtor website gedownload en de advanced test gedaan.

resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/advanced_hcc_check.JPG

ik weet niet of deze test ook checkt op bad sectors.
Ik heb nu ook alle windows updates geinstalleerd, dit werd geaviseerd in een ander topic.

Ik zal straks de temperaturen en voltages posten

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 18:14 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan kan het dus nog drivers zijn... van je sata controller oid

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Soms raken voedingen langzamerhand defect. Dat kan het dus ook zijn, met instabiliteit als gevolg.
Verder zijn de lage prestaties een ander probleem, de oorzaken daarvan kunnen legio zijn, w.o. de aanwezigheid van spyware/virussen etc. die opeens het systeem belasten tijdens spellen en dus de processor bezig houden. Succes!

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij ook opvalt is dat sinds vanmiddag het opstarten van windows 3x zo lang duurt, normaal komt het "laadbalkje" ongeveer 11 keer langs, en nu 33 keer.

Voor de temps en voltages heb ik gebruik gemaakt van Motherboard Monitor 5 (MBM5).
Ik heb mijn computer opgestart en toen 25 minuten ut2k4 gespeeld.
Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/mbm5.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 19:02 ]

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
Op je plaatje zie ik geen -12 en 5 volt staan heb je wel het juiste moederbord geselcteerd in mbm5 ?

En heb je windows al een keer opnieuw geinstalleerd want als je dit soort foutmeldingen krijgt, kan het best zijn dat er ondertussen het een en ander aan data corrupt is geraakt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb p4p800 geselecteerd, het moederbord wat ik ook heb en windows heb ik een aantal weken geleden opnieuw geinstalleerd. Ik ga nu naar de sata kijken.
weer heel snel opstar
----------------------------
edit

De SATA kabel van mijn harde schijf zat aangesloten op de onderste van de twee connectoren, deze heb ik nu op de bovenste aangesloten, en mijn computer weer opgestart.
Wat mij opviel was dat windows xp nu wel weer op normale snelheid opstartte.

edit II

Net geprobeerd de SATA drivers van de windows xp cd te installeren (F6 als de installatie opstart). Maar als ik met mijn windows xp cd boot, dan krijg ik na het scherm van "uw hardware configuratie word gecontrolleerd" een zwart scherm, en gebeurd er niks meer.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 19:57 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-08 15:28
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:45:
[...]

Om maar even een prutser-antwoord te noemen.
Dit heeft serieus geen enkel zin.
De klik waaraan TS refereert komt door het 'uitschakelen' van zijn HDD.
Opnieuw inbouwen heeft hier echt geen d0nder mee te maken.....
Blijf weg en reageer niet op dit soort dingen als je geen idee hebt waar je over praat. Voor hetzelfde geldt zit de TS nu al 20 minuten z'n HDD uit- en in te bouwen....
FF dimmen debiel!
Wie denk je wel dat je bent?
Ik weet écht wel waar ik over spreek, hoor.

::modbreak::
Had een topicreport of een SM melding gepost ..

@ TS:
Contactjes kunnen slechter worden. (Versnelde corrosie omdat er stroom door heen gaat. De geleiding gaat dan hard achteruit). Even kabels erin en eruit en met een beetje mazzel is het probleem opgelost.
Baat het niet dan schaadt het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 24-03-2004 21:40 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
zetje01 schreef op 24 maart 2004 @ 20:12:
[...]

FF dimmen debiel!
Wie denk je wel dat je bent?
Ik weet écht wel waar ik over spreek, hoor.
offtopic:
Op zich vond ik de opmerking van baronneke wel op zijn plaats.
En als er iemand een toon aanslaat dan ben jij het zetje01, dus ik denk dat je zelf degene bent die even moet dimmen zodat de sfeer hier weer zoals vanouds wordt :)
Als je hem nog verder wilt uitschelden, doe dat dan even via z'n mail ofzo.
Op die manier hou je het topic schoon...

@TS: Het zou ook nog kunnen liggen aan een te zwakke voeding bijvoorbeeld. Koppel eens een paar onnodige apparaten los en kijk of het probleem zich nog voordoet.

En voor die foutmelding kun je terecht in de Windows XP en 2000 BSOD Guide

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 24-03-2004 20:27 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De waarden in het plaatje van MBM zien er toch echt keurig uit en sluiten voeding- en koelingproblemen i.i.g. uit. Het probleem lijkt me dan ook mogelijk te zitten in de videokaart, de koeling en de drivers daarvan.

ARME AOW’er

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
GuardianAngel schreef op 24 maart 2004 @ 20:32:
De waarden in het plaatje van MBM zien er toch echt keurig uit en sluiten voeding- en koelingproblemen i.i.g. uit. Het probleem lijkt me dan ook mogelijk te zitten in de videokaart, de koeling en de drivers daarvan.
Dat klopt, maar een moment-opname zoals een screenshot geeft niet aan hoe groot de schommelingen in het voltage zijn. :)
Die schommelingen zorgen namelijk al snel voor het 'uitschakelen' van je HD, waardoor je dus die klik hoort.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
De high/low waarden zitten ook in die screenshot.
De temperatuur van de videokaart is normaal, tussen de 30 en 40 graden. Zoals ik in mijn startpost schreef heb ik al veel verschillende drivers geprobeerd, dit vooral door de fps problemen.
Ik heb net ruim een uur ut2k4 gespeeld zonder problemen, dus ik hoop dat dat opgelost is.
De FPS is echter nog steeds veels te laag.

Misschien dat de temperatuur van de videokaart iets hoger ligt als ik aan het spelen ben, maar veel zal dat niet zijn. Want ik gebruik op CPU Northbridge en GPU allemaal waterkoeling (asetek waterchill)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 22:37 ]

Verwijderd

Ik weet uit ervaring dat wat zetje01 zegt wel eens voorkomt. Het is een kleine moeite.

Verwijderd

Dat tikken van de hdd heb ik ook gehad ( ook met een maxtor ) en bij mij was het weg toen ik de secondary ide controller aansloot op de dvd brander ( dvd speler op 1 ) en de hdd gewoon op sata poort 0 ( daar stond die al op ) . Tevens waren de systeem performances ook in 1 keer een stuk beter :? Als ik het zo terug lees vind ik het nog steeds raar , maar het heeft wel geholpen dus wie weet bij jou ook .

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste paar dagen geen last meer gehad van uitvallen van mijn computer, ik heb echter wel nog steeds last van de lage FPS, heeft iemand een idee om dit op te lossen?

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Kijk ff of je een hd van iemand kan lenen of een wat oudere erinzetten en dan kijken of je fps dan ook nog zo laag is.

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik eerst die harde schijf moeten formatteren en alle drivers erop zetten voor deze computer, dan alle programma's installeren die ik nodig heb. En ik heb geen harde schijf over/te lenen van iemand anders waarmee dat kan.

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 23:45

wowi

Dat klikken duid erop dat de spanning te laag is op je harddisk
en dus wegvalt beweeg de voedings kabels eens van je hard disk als die draaid hoor je hem dan ook klikken zo ja kabels nakijken, het kan zijn de de molex niet goed contact meer maakt en dan krijg je ook van deze problemen de harddisk kan dan niet genoeg spanning krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net nog eens een game onslaught ut2k4 getest.

320*240 met alle settings lowest: 20-30 fps
1152*864 met alle settings highest: 20-30 fps

Dit vind ik toch wel erg raar..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 14:46:
Ik heb net nog eens een game onslaught ut2k4 getest.

320*240 met alle settings lowest: 20-30 fps
1152*864 met alle settings highest: 20-30 fps

Dit vind ik toch wel erg raar..
mischien een rare vraag, maar heb je je moederbord drivers wel geinstalleerd ?, heb je dit niet gedaan dan staat agp op 1 ( dit was bij mij :+ ) ik alles mooi geinstalleerd, draaide perfect todat ik spellen ging spelen, nog geen verstand van computers, computer maar verkocht aan een vriend na 2 maanden, bij hem draaide alles soepel en vloeiend, en ik maar denken !!! :7

ik vraag waarom hij bij hem wel goed draait, je had de moederbord drivers niet geinstalleerd, hij benutte je kaart niet goed ( geforce 4 ti 4600 ) en fast write stond niet aan.

ik ondertussen nieuw systeem gekocht domme }:O dat ik ben ;(

dat tikken kan luiden op een brakke voeding of een brakke hardeschijf, als je een andere voeding op de kop kan tikken moet je deze is proberen er aan te hangen om te kijken wat hij dan doet, zo niet even kijken of je van iemand een hardeschijf kan lenen ( hoeft niet snel of groot te zijn ) 6 gig is al genoeg met 5400 rpm, even wind xp instaleren en ut2k4 en kijken wat hij dan doet, als het dan nog niet helpt moet je kijken hoe warm je kaartje word, geforce staat er bekent om dat ze warm worden ( mischien geen goed contact met heatsink en core ).

even je heatsink aanraken, als deze warm is maakt hij goed contact ( fan niet kapot toevallig ? ) doe ditzelfde eens bij je cpu koeler.

wat voor pci kaarten zitten er in ? geluidskaart, netwerk kaart wat nog meer ? mischien helpt het om bijv als je een tvkaart hebt deze er uit te halen en dan nog es te kijken ( had ik problemen mee 2 weken terug ) !

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG

kernel error, onder je gui draait je kernel ( windows hart ), probeer eens een format en dan weer opnieuw instaleren

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord drivers zijn geinstalleerd (nieuwste) en ik draai apg 8x.
Ik heb waterkoeling, en zie met mbm goede moederbord en cpu temps, ook bij de settings van mijn videokaart zie ik goede temperaturen als ik aan het spelen ben (30-40 graden).
Alleen weet ik niet waar ik iets over fast write kan vinden.
Verder zit er alleen in mijn onderste pci slot een audigy2 kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er dan echt niemand een idee hoe ik mijn fps probleem op moet lossen?
Nu heb ik eindelijk zo'n goede pc en dan kan ik er geen games op spelen.

Wat trouwens ook raar is dat als ik 3dmark01se draai, dan haal ik alleen maar een score tussen de 16050 en 16450, welke drivers ik dan ook gebruik, zelfs nadat ik windows xp pro had geinstalleerd.

Verwijderd

Die 3dmark score is niet echt verkeerd. Fast write kun je instellen in je BIOS.
Hoe heb je anti-aliasing staan ?
Zet wait for vsync eens uit, dat krikt je fps en 3dmark ook op.

• riemerg
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10-2021

riemerg

Intel inside ...

idd, zetje01 kan gelijk hebben. Maar lijkt mij eerder bij de controller te zoeken

Idiot outside.

Verwijderd

Topicstarter
met omega drivers krijg ik precies hetzelfde resultaat, alleen iets betere beeldkwaliteit.

Als ik de raid drivers van winxp cd wil installeren word het beeld zwart en gebeurd er niks meer na de melding "uw hardware configuratie word gecontrolleerd", dus daar schiet ik ook weinig mee op.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Dat klikje wat je hoort lijkt mij de sleutel tot je probleem. Het is namelijk je schijf die door wat voor fout dan ook je koppen van je schijf terug zet naar de parkeerplaats van de schijf (gelukkig hoeven we geen park commando meer te gebruiken zoals in de tijd van voor de 486) Als je een schijftimeout krijgt krijg je ook een foutmelding, zie je eigen screendump. Dit kan veroorzaakt worden door slechte contacten in de voeding cq connector, warmte problemen of een poging tot calibratie van je schijf. Hoe dan ook je schijf is in de problemen.

Mijn eigen ervaring is dat de schijf nu wel aan ht overlijden is, dus een backup maken is je prioriteit en kijk daarna of je met een andere schijf als boot schijf (één waarvan je weet dat ie goed is) of het probleem zich weer voordoet. Test anders even met defragmentatie van je schijf. En hou dat de temp, de voeding en je schijf even goed in de gaten. PowerMax is een goede test util voor algemene staat van je schijf maar test niet onder echt zware stress.

En voor de kinderen die hier zo lekker op elkaar schelden, hou je even in man, we proberen allemaal te helpen, je verlagen tot het noemen van namen en schelden helpt de TS niet. Wees het dan hartelijk met elkaar oneens en laat de TS maar bepalen wat ie doet.

Meh ...

• strandbal
  • Laatst online: 22:45

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Hoeft niet noodzakelijk aan de schijf te liggen, toen ik rot RAM in deze bak had zitten en bluescreens kreeg hoorde ik die klik ook uit m'n schijven komen. Ze worden gewoon uitgezet door je OS ofzo...

Hier stond een dode link.

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ik kan Twarp volledig bijstaan in z'n commentaar...
maak ook dat S.M.A.R.T. aanstaat, en download een utility (Speedfan bvb) om de SMART status van je harde schijf te controleren...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• misstickjoint
  • Laatst online: 08-02 10:55
Dat geluid met je hd en dat je die fout kreeg in windows en dat opstarten zo lang duurt.. heb ik ook eens gehad.
Is een wazige oplossing maar het werkt wel bij mij..en das de HD op zijn kop te zetten.. klinkt raar maar werkte wel bij mij sinds dien heb ik dat probleem niet meer :)

Denk namelijk dat het wat heeft te maken met de leeskop in de hd zelf..dat die ergens blijft steken ofzo. ( kan natuurlijk onzin zijn wat ik zeg.. maar dat denk ik dan zelf) Zou zeggen probeer het maar eens...niet geschoten is altijd mis ;)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Twarp
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

misstickjoint schreef op 11 april 2004 @ 17:53:
Dat geluid met je hd en dat je die fout kreeg in windows en dat opstarten zo lang duurt.. heb ik ook eens gehad.
Is een wazige oplossing maar het werkt wel bij mij..en das de HD op zijn kop te zetten.. klinkt raar maar werkte wel bij mij sinds dien heb ik dat probleem niet meer :)

Denk namelijk dat het wat heeft te maken met de leeskop in de hd zelf..dat die ergens blijft steken ofzo. ( kan natuurlijk onzin zijn wat ik zeg.. maar dat denk ik dan zelf) Zou zeggen probeer het maar eens...niet geschoten is altijd mis ;)
In je schijf wordt door het draaien van de schijf een luchtstroom opgewekt die een armpje die de koppen van je schijf vrijgeeft. Als je een andere positie van de schijf gebruikt kan dit voordelen hebben met het gemak waarmee dit armpje gebruikt wordt door je schijf. Bovendien kan het omkeren van de schijf ook de warmte afvoer van het electronische gedeelte van de schijf bevorderen. Zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.

Meh ...

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
misschien n00b opmerking hoor, maar heb je de INTEL INF drivers al geinstalleerd voor je mobo? dat zou wel iets kunnen uitmaken, maar zal je wel al gedaan hebben!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die lage FPS in UT2k4 hoeft niet een probleem aan je PC te zijn. Een vriend van me had ook een erg goed systeem en vrij lage FPS en schokkerig, terwijl andere spellen prima lopen. Ook op het UnrealTournament.com forum zijn er redelijk wat topics te vinden van mensen die goede systemen hebben maar ook lage FPS.

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op een website wat informatie gevonden over de 0xD1 errors, ze bevolen aan het wisselbestand uit te schakelen, de pc opnieuw op te starten en het dan weer te activeren. Nadat ik dit gedaan heb heb ik geen errors meer gehad, maar of het 100% gewerkt heeft weet ik niet zeker.

Het probleem met mijn FPS is nog steeds wel heel erg. Op spellen van ruim 3 jaar geleden krijg ik soms maar 35 fps (Tribes 2).
Ik hoop dat er nog mensen zijn die daar verder advies over hebben.
Pagina: 1