Ik heb sinds Augustus vorig jaar een nieuwe pc, maar de prestaties van het systeem liggen ver onder wat het zou moeten zijn.
Mijn specs zijn:
p4 3ghz
2x 256 mb corsair xms pc 3200
MSI geforce fx 5900 ultra
ASUS p4p800
Audigy 2
Maxtor Diamondmax 9 120gig SATA
Aopen 400w voeding
Windows XP pro
Ik heb al eindeloos op tweakers en google gezocht naar oplossingen, maar ik krijg met bijvoorbeeld ut2k4 nog steeds slechte fps en framedrops van onder de 20fps op 1152x864, full detail, geen fsaa/anisotropic
Ook al verschillende drivers geprobeerd, vooral 45.23 gebruikt en heb nu 56.64
De laatste tijd heb ik ook last van uitvallen van mijn computer. Vooral als ik het spel 'Unreal Tournament 2004' speel, mijn computer maakt dat het 'klikje' dat je ook hoort als je je pc uitzet. Ik heb nu "automatisch opnieuw opstarten" uitgezet, en net gebeurde hetzelfde weer, ik hoorde het klikje, en het spel ging een paar seconden verder weer verder, dit gebeurde steeds vaker totdat ik uiteindelijk deze foutmelding kreeg:
http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn problemen.
Mijn specs zijn:
p4 3ghz
2x 256 mb corsair xms pc 3200
MSI geforce fx 5900 ultra
ASUS p4p800
Audigy 2
Maxtor Diamondmax 9 120gig SATA
Aopen 400w voeding
Windows XP pro
Ik heb al eindeloos op tweakers en google gezocht naar oplossingen, maar ik krijg met bijvoorbeeld ut2k4 nog steeds slechte fps en framedrops van onder de 20fps op 1152x864, full detail, geen fsaa/anisotropic
Ook al verschillende drivers geprobeerd, vooral 45.23 gebruikt en heb nu 56.64
De laatste tijd heb ik ook last van uitvallen van mijn computer. Vooral als ik het spel 'Unreal Tournament 2004' speel, mijn computer maakt dat het 'klikje' dat je ook hoort als je je pc uitzet. Ik heb nu "automatisch opnieuw opstarten" uitgezet, en net gebeurde hetzelfde weer, ik hoorde het klikje, en het spel ging een paar seconden verder weer verder, dit gebeurde steeds vaker totdat ik uiteindelijk deze foutmelding kreeg:
http://home.hccnet.nl/fam.kloosterboer/foutmelding.JPG
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn problemen.