9800Pro ati rest scherminstelling na reboot

Pagina: 1
Acties:

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 21:01
Ik heb een ati 9800pro videokaart, maar als ik opnieuw opstart worden telkens mijn scherm instelling gerest :(
En kan ik weer alles opnieuw instellen

Ik gebruik wel een dual-monitor opstelling maar dat kan het probleem niet zijn volgens mijn, hij onthoudt gewoon zijn instelling niet.

Drivers: catalyst 3.10

Teteringen

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-08 19:43
Misschien dat het een bug is oid ?

Waarom wil je / probeer je niet catalyst 4.3 ?

• Arie26
RonaldMade schreef op 24 maart 2004 @ 16:24:
Misschien dat het een bug is oid ?

Waarom wil je / probeer je niet catalyst 4.3 ?
Daar heb ik in het begin wat slecht ervaring mee gehad en ben toen weer terug gegaan met mijn drivers.

maar ik dat ik dat toch maar eens moet doen.

Teteringen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zal denk ik niet aan de catalyst versie liggen hoor...heb zelf ok een Radeon 9800 Pro en die draaide onder de 3.10 drivers prima - sterker nog ik denk dat ik er maar weer naar terugga want daaronder draaide ie nog het lekkerste.

Denk dat het eerder de vraag is of WIndows de instellingen onthoudt of dat het aan je monitoren zelf ligt. Kijk eens bij de settings van je monitoren, staan het automatisch detecteren en opnieuw instellen bij doorgaan nog aan?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Arie26
opgelost

een beetje aan het klote geweest met verschillende driver en nu toch de laatste vanaf ati.com (eerste werkte deze ook nie) maar nu wel.

gelukkig maar :)

Teteringen