Winamp TV input plug-in

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Op aanraden van mijn broer heb ik deze week de winamp plugin geprobeerd voor het uitlezen van je TV-kaart in Winamp: http://www.brics.dk/~barnie/WinampTV/

Ik heb hier op GoT verder niets over deze plug-in kunnen vinden. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze plug-in? Ik zit zelf met het probleem dat het beeld niet kan maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Heb het eens geinstalleerd, maar heb geen idee hoe ik het beeld nu kan bekijken?
Mss eens spelen met de instellingen bij Capturer --> Output Window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Aah, heb het gevonden. Leuk ding!

Trouwens over jouw probleem: gewoon rechtsklikken, en dan Fullscreen does the job? Hier toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
ShadowrunR schreef op 24 maart 2004 @ 18:42:
Gewoon rechtsklikken, en dan Fullscreen does the job? Hier toch :)
Helaas werkt deze optie niet bij mij. Bij andere bronnen werkt dat inderdaad op die manier. Bij de tv-plugin juist niet. Ik zal eens wat dieper in de settings rommelen.

Kan ook zijn dat de werking in Winamp5 wat anders dan in Winamp3 (dat ik gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Het fullscreen-probleem is opgelost. Je kan tussen 3 verschillende typen kiezen als output window. Bij 'Normal (captioned)' en 'Winamp Video' krijg ik hem niet in ful screen.

Wanneer ik 'Thin Frame' als output kies wil het wel in full-screen mode. Helaas zit er wel wat storing in mijn beeld wat ik bij andere aplicaties niet zie. Misschien valt daar ook wat aan te sleutelen in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Hm, de beeldkwaliteit heb ik een stuk kunnen verbeteren door de bron-dimensies op maximaal te zetten. Dit stond eerst op 320x240 ingesteld. Op het moment dat ik deze waarde op 768x574 zette werd het een stuk beter.

Helaas nog steeds wel wat lichte lijnvorming in het beeld. Maar dat blijf je altijd wel een beetje houden bij TV kijken op je pc denk ik.
Pagina: 1