Toon posts:

Firmware upgrade van WRT54G -> WRT54GS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op www.linksys.com lees ik over de komst van een nieuwe 802.11g router.
Een linksys 4p WiFi router met booster functie.

Ik heb een WRT54G... iemand enig idee of ik dat met een firmware upgrade naar de WRT54GS kan krijgen?

(Oh ja, ""Koffie"" bedankt voor het zo bruut afsluiten van mijn topi. Ik ben van mening dat deze vraag WEL relevant is voor de netwerk gebruikers! Volgens mij had je hem met een wat vriendelijker tekst ook kunnen verplaatsen....)

Verwijderd

Jouw vraag stond gruwelijk verkeerd en, zoals je in de PNS FAQ had kunnen lezen, worden topics die sowieso niet voldoen aan de policy niet gemoved maar gesloten. Je was dus gewaarschuwd. En voor commentaar start je niet een nieuw topic, maar mail je gewoon even om het uit te praten.

Daarnaast vraag ik me af wat je zelf al uitgezocht en gevonden hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:04:
Jouw vraag stond gruwelijk verkeerd en, zoals je in de PNS FAQ had kunnen lezen, worden topics die sowieso niet voldoen aan de policy niet gemoved maar gesloten. Je was dus gewaarschuwd. En voor commentaar start je niet een nieuw topic, maar mail je gewoon even om het uit te praten.
Ja klopt. je hebt helemaal gelijk. Het was inderdaad mijn fout het in die group te posten. Maar fouten worden nu eenmaal gemaakt en de reactie daarop (informatie bij afsluiting) vind ik gewoon niet netjes. Je laat op deze manier geen "lekker" gevoel achter bij de posters, ik zie het vaak op een nette manier gebeuren maar ook soms minder goed/netjes. Maar dat is jullie policy.
Daarnaast vraag ik me af wat je zelf al uitgezocht en gevonden hebt?
Zie de links. van andere poster.. Heb trouwens nog niets gehoord van linksys zelf.
Ik heb ze een mail gestuurd maar volgens mij is er nog geen hap-klaar antwoord op.