Toon posts:

vigor 2200 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen :)

wie o wie kan mijn helpen. ik heb een vigor 2200 e router en sinds vorige week zondag kan ik er niet meer op. ineens ik had mijn computer uitgezet en na 2 uur wou ik me computer aanzetten en kan niet meer via de router op internet komen. het rare alleen is dat de router wel aangeeft dat we op internet zitten alleen wil hij het niet laten zien. ik krijg geen pagina's terwijl wij wel online zitten. pff we zitten via wanadoo. en beide hebben we xp. nu hebben we een l2tp verbinding.
wie o wie kan me aub helpen.
ps alle instellingen van de router staan goed. :?

alvast bedankt
groetjes bianca _/-\o_

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 17:52
Even rebooten, en als dat niet werkt resetten en op nieuw instellen. En mocht dat zelfs niet werken kan je proberen er een nieuwe firmware op te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
hoi ronald

ik heb al geprobeerd te rebooten en dathelpt niet, kan het eraan liggen met l2tp verbinding en dhcp??? en die firmware installeren is dat makkelijk??

thx en gr bianca

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 17:52
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:32:
hoi ronald

ik heb al geprobeerd te rebooten en dathelpt niet, kan het eraan liggen met l2tp verbinding en dhcp??? en die firmware installeren is dat makkelijk??

thx en gr bianca
op deze site: http://www.draytek.nl/ kan je nieuwe firmware versies downloaden, met een handleiding ed. erbij dus aan de hand daarvan zou het geen probleem moeten zijn.

Verder zou het kunnen zijn dat je dhcp geen adressen meer geeft aan je pc, en daardoor niet op internet kan... maar probeer maar eens de firmware te flashen misschien is het dan al een heel stuk gemakkelijker opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door RonaldMade op 24-03-2004 15:39 ]

Verwijderd

vigor 2200 probleem help please <- komt die je bekend voor :? Die doen we dicht en deze doen we -> Network Troubleshooting.

Voortaan graag even bij één topic houden, we hebben dit liever niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:44 ]

Verwijderd

kan je je internet-router benaderen? Dus je config pagina benaderen cq pingen naar je gateway?
als je ipconfig doet in een dosbox, heb je dan een ip-adres of is die leeg?

Verwijderd

Topicstarter
hey pat
ja alle instellingen staan goed heb met ping gekeken. ik ga het ff proberen dan
thanks.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 07:00

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Wel verbinding, geen internet....misschien een DNS probleempje?

Controleer eens of je DNS servers goed zijn ingesteld ;)

An Explanation of l33t Speak

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 12:58

ralpje

Deugpopje

Misschien dat je door wanadoo bent overgezet van L2TP naar DHCP, en dat je je instellingen wat moet aanpassen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Pagina: 1