Toon posts:

Lite-on LTR-40125W doet het niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo lui,

Ik wou net ff snel 2 cdtjes branden met de Lite-on LTR-40125W. ik opende Nero en kwam er achter dat men Lite-on LTR-40125W niet werdt herkend door dat programma. toen ik ging checken bleek windows 2000 hem te herkennen als een normaal cd-rom spelertje. via www.liteonit.com heb ik geprobeerd hem te flashen maar na het verplichte rebooten werkt hij nog steeds niet.

Aangezien ik die andere bestandjes via liteonit.com niet kan downloaden en dus wordt verplicht de nieuwste te kiezen heb ik een probleem.

kan iemand mij een linkje of website geven waar ik eventueel wel de goede bestanden kan downloaden, wat oudere versies (tevens groter volgens de lite-on website). ik heb het namelijk eerder gedaan met 1 van die bestanden. weet alleen niet meer welke.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Het is geloof ik een foutje van Nero en niet je speler.
Als je met Google zoekt dan kan je wel wat oplossingen vinden (want ik weet niet meer precies wat de oplossing was).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
ik was net weer ff bezig met een speur tocht. volgens een vriend ligt het ook aan nero. toch vaag dat bij deze computer het ook als een cd-rom speler wordt omschreven. of is dat normaal ??? moet er ff bij zeggen dat hij het eerder wel deed. en toen heb ik hem alleen geflashed en de nieuwste versie is niet toerijkend plzzz help

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 13:05 ]

Verwijderd

Heb je een via-chipset moederbord, probeer de laatste 4in1 drivers dan eens.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik ook eens proberen. moet ik hier voor men pc open halen om te kijken of het een via chip set heeft of kan ik dit ook ontdekken in windows

Verwijderd

Nero updaten? Heb je uberhaubt al eens een cd met dat ding in je huidige configuratie met nero gebrand?

Verwijderd

Topicstarter
het beschamende is dat ik dit eerder heb gehad en toen heb gemaakt. ong. kwart jaar geleden en ik weet niet meer wat ik toen heb gedaan. ik had hem toen zeker weten een keer geflashed. alleen ik weet niet meer of dat hem toen ook echt op gang heeft geholpen. ik gooi er straks eerst nero 6 op en dan kijk ik wel weer verder. ( ik kan me ergens herinderen dat ik daar toen ook ben geweest. )

sinds een week geleden (dus na het opnieuw installeren van die bak) heb ik niks meer gebrand maar daar voor wel gewoon dus..

Verwijderd

Topicstarter
lag iid aan de oude versie van nero ik heb nu 5.5.10.nogwat ipv 5.5.6.nogwat

thnx voor de tips en reply's
Pagina: 1