[radio DJ] Goedkope alternatieven voor telefoonvork

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil dus in mijn show(s) op een internet radio station ook telefoongesprekken kunnen voeren. Ik heb al even gezocht naar telefoonvorken, maar die zijn nogal duur :D Ook tweedehands :)
Dus ik ben op zoek naar een goedkope oplossing. Ik zat al te denken een een klus actie met een handsfree setje ofzo...maar zijn er nog andere mogenlijkheden?

Ook wel belangrijk : als ik de mic en de output van de telefoon allebei in mijn mengpaneel gooi, dan gaat ie natuurlijk zingen :P Hoe is dat te voorkomen?

Specs :
Mengpaneel : Behringer DX1000
Phone : NEC 223i, Siemens c35i of Siemens m55

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
Een klus actie met een headset lijkt me toch de beste optie.
Gewoon de dopjes enzo van de headset afknippen, en dan de draad van het oordopje op de line in zetten, en het andere draadje van de microfoon op de uitgang zetten. Deze laatste zul je waarschijnlijk wat moeten verzwakken, omdat de microfooningang een wat hogere ingangsgevoeligheid heeft.
Over rondzingen hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Ik heb mezelf nog nooit gehoord in de hoorn als ik aan het bellen ben dus...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Gewoon een voice modem gebruiken, met je modem een overgaande lijn opnemen, en het geluid in de line-in van de geluidskaart van de stream-server, klaar.