Hoi,
Ik ga zometeen een nieuw domeinnaam vastleggen voor een project waar ik mee bezig ben.
Ik ga een online portal voor programmeurs en scripters maken en mijn netwerk gebruiken om het te promoten, gewoon voor de phun omdat ik het wil, ik verdien er nix aan maar krijg net een brief binnen van mijn hostingbedrijf dat ik een nieuw gratis domeinnaam mag registreren!
Wat ik van jullie zou willen weten is:
1. - wat zou jij strax op die portal willen zien (wat je niet snel op andere ziet)
2. - zou je jezelf daar registreren als hij dalijk online komt ?
3. - welk domeinnaam zou jij willen gebruiken hiervoor.
Ik had de volgende al in gedachte
- bitshifters.com, maar dies bezet
- codewarriors.com, ook bezet
- void.com, ook bezet
- scope.com, ook bezet
het schiet niet echt op he......, okay laat je brain ff stormen, en voor 4 uur ga ik een van de namen uikiezen hier......
thanks,
Ik ga zometeen een nieuw domeinnaam vastleggen voor een project waar ik mee bezig ben.
Ik ga een online portal voor programmeurs en scripters maken en mijn netwerk gebruiken om het te promoten, gewoon voor de phun omdat ik het wil, ik verdien er nix aan maar krijg net een brief binnen van mijn hostingbedrijf dat ik een nieuw gratis domeinnaam mag registreren!
Wat ik van jullie zou willen weten is:
1. - wat zou jij strax op die portal willen zien (wat je niet snel op andere ziet)
2. - zou je jezelf daar registreren als hij dalijk online komt ?
3. - welk domeinnaam zou jij willen gebruiken hiervoor.
Ik had de volgende al in gedachte
- bitshifters.com, maar dies bezet
- codewarriors.com, ook bezet
- void.com, ook bezet
- scope.com, ook bezet
thanks,