Twee dagen geleden heb ik Windows XP over Windows 2000 geïnstalleerd. Tijdens deze installatie is mijn inbelverbinding verloren gegaan. Nu wil ik deze opnieuw installeren. Dit geprobeerd via de wizard. Verbinding maken met het internet > Ik wil handmatig een verbinding instellen > En nu komt het: Bij deze stap wil ik dan kiezen: Verbinding maken via een inbelmodem, alleen is dit niet mogelijk om te doen. De enige weergegeven mogelijkheid is: Verbinding maken via een permanente breedbandverbinding, wat ik nog niet heb. Verder heb ik bij Internetopties geprobeerd een inbelverbinding te bewerkstelligen. Hier komt de volgende fout naar voren > Kan de Remote Access Connection Manager-service niet laden; fout: 711 (configuratie-instelling). Ik heb vervolgens deze Remote Access Connection Manager proberen te activeren d.m.v. Configuratiescherm > Prestaties en Onderhoud > Systeembeheer > Services. Hier heb ik de Remote Access Conection Manager geprobeerd te starten, alleen wil dit ook niet. Heeft iemand van u een idee hoe ik dit probleem kan oplossen en toch een inbelverbinding kan realiseren? Bij voorbaat grote dank.