Toon posts:

Asus Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb me ne laptop gekocht de asus L5000Ga en hij is de nummer 1 van de laptops ga maar eens kijken bij asus op zoek het eens op google hij was duur maar het is de moeite waard ik kan al de laaste nieuwe games er op spelen en hij moet geen moeite doen hoor een echt hebbe ding.
p4 HT 3.2
MOBIEL RADION 9600 PRO
HARDDISK 80 GIGA
DVD RW
6USB
EN NOG VEEL MEER.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ga maar eens kijken
:z
En wat probeer je verder hier mee te bereiken?? :/

Leuk dat je er blij mee bent, maar het is hier not done om dan maar een topic te maken.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

wat kostte die laptop dan? is mss wel wat voor opleiding voor mij volgend jaar, en daar kan ik tenminste ook nog btje op gamen :p

[Signature]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

En nu?

Godendor, heb je die toesten op je toetsenbord met die punt en die komma wel eens gezien? Zou je die in 't vervolg kunnen gebruiken? Dat maakt 't allemaal net iets leesbaarder.

/gereport

[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 24-03-2004 13:10 ]

Verwijderd

gefeliciteerd, maar misschien kun je een paar benchmarks geven ipv de specs die iedereen op internet kan vinden?

Verwijderd

Topicstarter
hij kost ongeveer 2095 euro en heb die bestelt via wallabie.com :)

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 08:37

sus

is druk :+

en op wallabie.com verkopen ze geen punten en komma's ? rare winkel hoor...

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

http://www.tweakers.net/pricewatch/75119 << die dus??

is dan dus bij wallabie.com wel goedkoop...

[ Voor 36% gewijzigd door woest85 op 24-03-2004 13:12 ]

[Signature]

Verwijderd

Topicstarter
ja zenne :)
ja ik weet mijn.staan en ook mijn,lol

• Spacecowboy
  • Laatst online: 12:38

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Mjah; zo denderend vinnik die specs niet voor die prijs. Kijk bijvoorbeeld ook eens bij Acer

Laat maar je hebt 'm al besteld. Videokaart is wel top; [s[die heb ik ook[/s]dacht ik. Ik heb dus de 9200 zie ik net; evengoed meer dan genoeg, 64 MB dedicated videogeheugen. Zeker voor in een laptop voldoet 'ie prima.

edit:

Een cursus interpunctie/typen is ook niet overbodig zo te zien. Let er een beetje op, dan kunnen we met z'n allen 't niveau een beetje behoorlijk houden.

[ Voor 46% gewijzigd door Spacecowboy op 24-03-2004 13:33 ]

HENG HENG

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

welke acer bedoel je jeroen1001, ik wil namelijk binnenkort wel een laptop aanschaffen....

[Signature]

Verwijderd

Hehe heb je er ook wat extra batterijen bij besteld? Hij gebruikt 150Watt, dat is 3x zo veel als een S5200N, die ook nog eens een flink stuk goedkoper is

Verwijderd

Topicstarter
ja die radion 9600 pro dat er in zit kan gerust alle games aan.
zelf heb ik nog ne pc geen merk maar ne modcase en daar steekt een nvidia kaart in .de 5950 ultra 256mb.

• Spacecowboy
  • Laatst online: 12:38

Spacecowboy

XBL: Biggmans

woest85 schreef op 24 maart 2004 @ 13:16:
welke acer bedoel je jeroen1001, ik wil namelijk binnenkort wel een laptop aanschaffen....
Ik heb zelf een acer aspire 1350, met Athlon XP-M 3000, 512 intern, 40GB HDD, DVD-RW, wired & wireless LAN, en ga zo maar door.

Gedetailleerde specs
Prijslijst let wel ff op, de prijzen zijn ex. 19% BTW

Ik ben er erg over te spreken!!

HENG HENG

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je graag wilt opscheppen met je notebook, schrijf dan gewoon een leuke, goed uitgebreide, review d'r over en draai daarbij dus ook wat benchmarks. Leuk dat je een nieuwe notebook hebt, maar dit voegt gewoon niets toe. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.