[XHTML] document.write in XML+XSL -> HTML werkt niet in IE6

Pagina: 1
Acties:

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik ben een website aan het omzetten naar XML + XSL (welke er XHTML van maakt).

IE laadt de XML-file in, en maakt er middels een XSL XHTML van, waarna de baldzijde netjes verschijnt.
Alles werkt, ook javascript maar met 1 uitzondering: document.write . Deze werkt wel (hij doet zijn taak), maar IE6 (SP2) rendert de output niet opnieuw als de document.write xhtml-tags wegschrijft :-(

Weet iemand hier een oplossing of work-around voor?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Software Algemeen » Webdesign & Graphics + tagfix :)

Post hier eens een relevant stukje code, incluis doctype+mime. Dan kunnen we beter zien waar de fout zit. Meld ook eens of het überhaupt in andere browsers werkt.

Probeer iig CDATA blokken om de document.write heen te zetten ;)

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
Ben er net achter dat die CDATA-blokken juist het probleem lijken te zijn :-(

Vreemde is dat als ik de CDATA-blokken in <xsl:comment>-blokken zet, het weer wel lijkt te werken, maar dan word het lastig als ik javascript via XSLT wil generen :-(

Verwijderd

XSLT*

Ik vraag me af hoe je het allemaal precies hebt opgelost, vooral omdat IE een hoop problemen heeft met content-types (zoals, application/xhtml+xml).

Wat ik wel zeker weet, indien we het hier over _echt_ XHTML hebben is dat Mozilla en Safari (Opera waarschijnlijk ook vanaf 7.5, daarvoor werd scripting in een XHTML omgeving nog niet ondersteund) het niet ondersteunen.

Wil je daar iets aan het document toevoegen, wijzigen dus, zul je het Document Object Model moeten gebruiken.