Toon posts:

asus kaart ivm club3d 9800 pro 128mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige topic is gesloten door een mod. Ik denk omdat ik niet zo duidelijk was wat m'n vraag was. Ik heb genoeg voor onderzoek gedaan. En ik weet wat ik wil. Maar 1 ding ben ik nog onzeker over:

Op de Asus site kom ik bij de ati radeon 9800 pro 128 mb. Daar staat:
High-quality TV output for big screen gaming or presentations

Nu ik de TV output heel veel gebruik, vraag ik me af of dat bij de goedkopere club3d versie een stuk slechter is van kwaliteit..

Volgens mij kan ik hier zelf niet achterkomen behalve het na te vragen bij medetweakers :D
dus bij deze!

edit: Mod: ajb m'n topic veranderen ivm moet itt zijn. excuus

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 12:37 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:27:
Mijn vorige topic is gesloten door een mod. Ik denk omdat ik niet zo duidelijk was wat m'n vraag was. Ik heb genoeg voor onderzoek gedaan. En ik weet wat ik wil. Maar 1 ding ben ik nog onzeker over:

Op de Asus site kom ik bij de ati radeon 9800 pro 128 mb. Daar staat:
High-quality TV output for big screen gaming or presentations

Nu ik de TV output heel veel gebruik, vraag ik me af of dat bij de goedkopere club3d versie een stuk slechter is van kwaliteit..

Volgens mij kan ik hier zelf niet achterkomen behalve het na te vragen bij medetweakers :D
dus bij deze!

edit: Mod: ajb m'n topic veranderen ivm moet itt zijn. excuus
De club-3d kaarten zijn in feite gewoon build-by-ati kaarten met een club-3d sticker erop. Heb zelf een 9700pro en de tv-out daarvan is prima. Ik denk echter dat ze voor big screen gaming e.d. eerder de HDTV output bedoelen, die werkt in combi met een speciale adapter die je op je VGA plugt...

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 24-03-2004 12:58 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
zijn prima hoor, zelfde performance alleen ander merkje, en soms wat andere goodies, kabeltjes, drivers etc...

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
voor zover ik weet is asus niet beter dan de rest.