Sinds kort heb ik een raar probleem, ik merkte t pas nadat ik mijn PC behoorlijk verbouwd heb en veel geinstalleerd dus 't kan in principe aan vanalles liggen. Het probleem is dus dat explorer.exe gigantisch veel geheugen begint te zuipen. Iedere site die je bezoekt geeft hem een brok geheugen extra, en dat gaat niet meer weg. Na een dagje surfen staat'ie makkelijk op 150 meg. Het record tot nu toe is 350 meg. En dat allemaal met maar één venster, en af en toe nog eens browsen over mijn eigen PC.
Ik heb al met ad-aware en de nieuwte ref file (21-3) gescand, Avast erop los gelaten, McAfee, Housecall, maar ze vinden allemaal niks. Ik heb wat services afgesloten (indexing oa, die suggestie werd gedaan in een topic wat ik via de search vond), wat processen gesloten, maar het helpt allemaal niks.
Ook in de search vond ik een topic waarbij de oorzaak was gevonden in een AVI file die nog niet afgemaakt was (explorer blijft dan het einde zoeken) maar dat is het helaas ook niet.
Verder vond ik bij die zoektocht op mijn eigen PC wel devcon32.dll in mijn windows dir van 400 meg groot. Die heb ik maar even tijdelijk weggegooid, geen problemen gehad tot nu toe
Systeem specs:
Athlon XP 2000+ (@ 1,72 Ghz)
512 MB PC2100 Geheugen (2x256)
Abit KD7 mobo (VIA KT400 chipset)
Creative SB Live! Player 1024
Club 3D GF-FX 5900 @ Leadtek FX 5950U
Voor alles up-to-date drivers.
Hier een screenie van mijn taskman:

Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt en het opgelost hebben? (en hoe
), of gewoon iemand die de oplossing weet. Want ik zit er nu 4 dagen mee te prutsen en mij is 't nog niet gelukt en begin nu wel een beetje geïrriteerd te raken
Ik heb al met ad-aware en de nieuwte ref file (21-3) gescand, Avast erop los gelaten, McAfee, Housecall, maar ze vinden allemaal niks. Ik heb wat services afgesloten (indexing oa, die suggestie werd gedaan in een topic wat ik via de search vond), wat processen gesloten, maar het helpt allemaal niks.
Ook in de search vond ik een topic waarbij de oorzaak was gevonden in een AVI file die nog niet afgemaakt was (explorer blijft dan het einde zoeken) maar dat is het helaas ook niet.
Verder vond ik bij die zoektocht op mijn eigen PC wel devcon32.dll in mijn windows dir van 400 meg groot. Die heb ik maar even tijdelijk weggegooid, geen problemen gehad tot nu toe
Systeem specs:
Athlon XP 2000+ (@ 1,72 Ghz)
512 MB PC2100 Geheugen (2x256)
Abit KD7 mobo (VIA KT400 chipset)
Creative SB Live! Player 1024
Club 3D GF-FX 5900 @ Leadtek FX 5950U
Voor alles up-to-date drivers.
Hier een screenie van mijn taskman:

Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt en het opgelost hebben? (en hoe