Een afbeelding op stof krijgen, zelf doen of...?

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12 10:18
Volgende week is iemand die ik ken jarig en haar wou ik dan als kado een afbeelding van rob trip (is ze helemaal gek van) op een kussensloop zetten. Alleen weet ik niet op welke wijze je het beste resultaat kan zijn.

Ik weet dat je het zelf kan doen door op speciale papier (?) te printen en dan op de kussensloop strijken. Daarnaast heb je ook van die fotozaken die op t-shirts voor je printen. Ik vroeg me af welke wijze je het beste resultaat krijgt, want ik heb momenteel alleen 2 kleine krantenfoto's en enkele kleine afbeeldingen van het internet geplukt. En aangezien ik het moet uitvergroten (alle afbeeldingen zijn pak em beet 4 bij 5 cm) is de kwaliteit van de uiteindelijke resultaat wel belangrijk.

Dus beste tweakers, heeft iemand tips voor mij hoe ik dit geheel het beste kan oplossen? Alvast bedankt!

PS: mocht je een goede foto van rob trip hebben, dan kan je die opsturen naar kvddam@yahoo.com

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12 16:33

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik heb welleens een t-shirt laten maken van een platenhoes. Deze werd een soort van op het shirt geverfd en niet geplakt. Lijkt me handig om dit ook met het kussensloop te doen. Gaat langer mee en het plakt niet zoals zo'n opstrijk stikker.
Kosten waren voor dat t-shirt geloof ik 20 gulden per shirt, voor en achter bedrukt.

Succes!

Gadgets FTW!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 09:56
Zo'n strijk-ding wil je volgens mij echt niet op een kussen hebben... dat is ontzettend hard plakkerig spul. Op een t-shirt kan ik het ook alleen verdragen met een ander shirt er onder...

Kun je nagaan hoe dat aanvoelt als je daar met je harses op ligt te slapen :)

Punctuality is the politeness of kings

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12 13:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Daarnaast heb je ook van die fotozaken die op t-shirts voor je printen.
Ik denk dat je dit het beste kunt doen :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12 11:28
ik heb ooit eens een kussensloop met die zelfprintdingen bestreken. En degene die hem heeft gekregen slaapt er nog steeds heerlijk op!! Ik heb het gedaan met hp strijkpapier.

tja...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Volgens mij kan je dat ook gewoon bij de HEMA Online Fotoservice doen....

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

het mooiste en makkelijkste resultaat heb je bij de copy shop je print hem zelf ff uit en zij copyeren hem op het sloop. zelf een paar gedaan met shirts voor school. het is relatief goedkoop en mooi. daar naast gingen de shirts bij ons langer mee dan we hadden gedacht.
best goeie kwaliteit, ik weet niet hoe dat met doehetzelf papier zit maar dit bleef er goed opzitten in de was. oke je moet hem niet meer heet wassen maar voor de rest kan het goed. B)

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-12 15:00

gvdh81

To got or not to got..

op mijn favo foto print site www.pixum.nl hebben ze heel veel verschillende mogelijkheden voor je; beertjes; kussenslopen; shirts etc etc ;)

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12 10:18
Ik heb even op pixum gekeken , maar dat duurt te lang. Ik wil het namelijk graag volgende maandag geven.

Ik denk dat ik het eerst zelf probeer. Die hp strijkpapier, is dat overal verkrijgbaar?

Verwijderd

Ik weet dat je het bij ons in het dorp bij een Copyshop het erop kan laten printen. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan en het resultaat was goed. Het zelf erop doen lijkt me niet echt handig en ik betwijfel ook of het resultaat goed is.

• marcelz37
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-12 21:25
kijk ff op http://www.digidoek.nl/ misschien heb je er wat aan :)

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hehe, 2 jaar na dato, hoezo spuit 11 :P

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

kick of the year _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
pipo01 schreef op woensdag 24 maart 2004 @ 12:21:
Volgende week is iemand die ik ken jarig ...
marcelz37 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:48:
...misschien heb je er wat aan :)
Wat denk je zelf? :+

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11 15:25

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Die gene is nog steeds volgende week jarig!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mjah, beetje mosterd na de maaltijd :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.