Toon posts:

ATI readon 9600XT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze kaart wil ik dus kopen.

maar aangezien ik een vrij oude PC heb Pentium 3 1 Ghz en mobo =ECS elitegroup P6VAA.
AGP is 2x heeft het nut en kan het uberhaupt wel een 8XAGP op??

heb er nu een geforce2 op zitten.

en search en google uiteraard gebruikt, maar heb verder niks kunnen vinden.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-08 19:43
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:08:
deze kaart wil ik dus kopen.

maar aangezien ik een vrij oude PC heb Pentium 3 1 Ghz en mobo =ECS elitegroup P6VAA.
AGP is 2x heeft het nut en kan het uberhaupt wel een 8XAGP op??

heb er nu een geforce2 op zitten.

en search en google uiteraard gebruikt, maar heb verder niks kunnen vinden.
Die kaart kan ook op 2× of 4× agp draaien als het goed is, dus dat is geen probleem.

Verwijderd

zal geen probleem zijn ma aangezien je 2x AGP hebt zul je niet alles eruit halen wat erin zit

Verwijderd

Topicstarter
omdat hier in de faq stond dat oude mobo er mischien mee problemen met voltages en dergelijke kan hebben.

en ik kan in het boekje de voltage nergens vinden.

uiteraard zal ik niet alles eruit kunnen halen wat e rin zit maar neem aan dat het wel een vooruitgang is met een geforce 2?
dus spellen als battlefield 1942 zal ik nu wel goed kunnen spelen(wat me nu niet lukt)?

Verwijderd

battlefield is echt puur het geheugen je moet voor dat spel echt flink wat mem hebben dan loopt het ook stukken beter

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 20:19

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:14:
omdat hier in de faq stond dat oude mobo er mischien mee problemen met voltages en dergelijke kan hebben.

en ik kan in het boekje de voltage nergens vinden.

uiteraard zal ik niet alles eruit kunnen halen wat e rin zit maar neem aan dat het wel een vooruitgang is met een geforce 2?
dus spellen als battlefield 1942 zal ik nu wel goed kunnen spelen(wat me nu niet lukt)?
De kaart draait op 1.5v. AGP1 was 3, AGP2 is 1.5.. Zou geen probleem moeten wezen.
Kaart kan ik je aanraden.
Heb zelf een R9600pro in mijn ouwe rotbak [duron1Ghz] en kan toch best lekker gamen..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1