[outlook express]IMAP Mappen Synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Wij hebben hier een netwerk waarvan elk workstation dezelfde IMAP gebruikt, maar als iemand op de ene pc een IMAP map erbij maakt dan moeten de andere pc's deze map handmatig toevoegen.. Is er geen mogelijkheid dat de IMAP mappen gesynchroniseert wordt of dat er een bericht komt dat er een nieuwe map is?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Megamind schreef op 24 maart 2004 @ 11:39:Wij hebben hier een netwerk waarvan elk workstation dezelfde IMAP gebruikt, maar als iemand op de ene pc een IMAP map erbij maakt dan moeten de andere pc's deze map handmatig toevoegen.. Is er geen mogelijkheid dat de IMAP mappen gesynchroniseert wordt of dat er een bericht komt dat er een nieuwe map is?
Zoek eens op backup software over network via google of direct op 2cows, download.com e.d.

Er zijn paketjes (naam is me ontschoten) die nieuwe veranderingen naar diverse lokaties kunnen backuppen.
Dus als je de paden kent van de outlook archief mappen....
dan krijgt iedereen van iedereen(met die software) de vernieuwingen direct er bij.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• MedicMan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 16:37

MedicMan

Still thinking .....

Na de help van outlook express gelezen te hebben (waar je niet veel wijzer van wordt) en vele topic gelezen te hebben op GOT heb ik nog geen antwoord op me vraag. Ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben...
Vond het niet de moeite waard om er een nieuw topic over te openen vandaar een ouder topic gezocht met een vage relevantie.

Het gaat om het volgende.

Ik lees me imaps van een helpdesk met outlook express 6 (geen outlook, die gebruik ik voor werk gerelateerde zaken). Als ik een bericht verplaats naar een map (bv. afgewerkt) komt er een streep door de mail te staan en een kruisje bij het envelopje (is verplaats/verwijderd dacht ik). Het probleem is dat deze nu op deze manier in de inbox blijft staan, maar ook verplaatst is naar die andere map. Heb nu enkele honderden mailtjes in me inbox die al verwerkt zijn.

Ik vermoed dat hij ze er tijdelijk laat staan tot een limiet bereikt is maar kan in opties van outlook express nergens een limiet instellen.

Kent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?

MURPHY'S LAW: "If anything can go wrong, it will". ---> Optimist

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
MedicMan schreef op 08 september 2004 @ 00:16:
Ik lees me imaps van een helpdesk met outlook express 6 (geen outlook, die gebruik ik voor werk gerelateerde zaken). Als ik een bericht verplaats naar een map (bv. afgewerkt) komt er een streep door de mail te staan en een kruisje bij het envelopje (is verplaats/verwijderd dacht ik). Het probleem is dat deze nu op deze manier in de inbox blijft staan, maar ook verplaatst is naar die andere map. Heb nu enkele honderden mailtjes in me inbox die al verwerkt zijn.

Ik vermoed dat hij ze er tijdelijk laat staan tot een limiet bereikt is maar kan in opties van outlook express nergens een limiet instellen.

Kent iemand dit probleem en/of weet iemand een oplossing?
Eh gewoon naar een andere map gaan en weer naar je inbox en poef?

En in je instellingen: Extra -> Opties -> Onderhoud -> Verwijderde items pernament verwijderen bij verlaten IMAP

• MedicMan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 16:37

MedicMan

Still thinking .....

Naar andere map en terug werkte niet.

Ik had die optie aangevinkt, maar geen rusultaat.
Heb vanavond express eraf en er weer op gegooird en het werkt weer...
Vaag ;)

thx iig.

MURPHY'S LAW: "If anything can go wrong, it will". ---> Optimist