Toon posts:

Coppermine 700 mhz en stepping vraag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK kan een p3 coppermine 700E kopen. wie kan mij vertellen hoe groot de kans is dat ik deze proc op 1 Ghz krijg?
De stepping van de proc is "sl45y"

Bedankt

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

check het even bij www.overclockers.com en dan cpu database.
Ook kun je bij http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3p.htm even kijken wat voor stepping je hebt, blijkbaar een cBo, cCo's schijnen beter overklokbaar te zijn (in ieder geval bij celeron)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip!
Weet je toevallig ook hoe je kan zien uit welke fabriek de proc komt. Er stond namelijk op de box geen "made in ...."
Ik heb zelf goede ervaringen met procs uit
malaysia

Verwijderd

De meeste 700e's krijg je wel zeker op 933...

Met goede cooler (bijv fop38) moet de 1000 wel haalbaar zijn (ook mobo en geheugen speelt mee)

Verwijderd

Ik heb hier een SL45Y draaien op 1050Mhz met een Alpha/Delta combo en 128mb Mushkin PC150 geheugen. Dit alles op een Abit BE6-II.
Als je de CPU database@overclockers.com bekijkt zie je ook dat de SL45Y het beste oc-baar is. Allemaal komen ze uit Maleisie.

Verwijderd

Topicstarter
Weet je zeker dat de coppermines met sl45y allemaal uit malay komen? In de database staan ze ook uit phlipines, of is dit incorrect?

Verwijderd

Toen ik mijn PIII700E ging kopen heb ik dat gedaan door te kijken in die CPU database. Toen kwamen ze allemaal uit Maleisie. Het kan best dat ze ook op de Filipijnen worden gemaakt.

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

De FPO code geeft aan waar een processor is gemaakt FPO# 7033A398 (die van mij) komt dus uit de philipijnen
product code SL45Y kan dus zowel uit maleisie
of de philipijnen komen.
de '33' geeft trouwens de week van fabricage weer.
Hij haalt trouwens vrij gemakkelijk de 933Mhz
met standaard Intel 'in the Box' Koeler.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Pagina: 1