Zoals de titel al doet vermoeden ben ik dus op zoek naar een simpel programma waarbij ik het aantal verbruikte TX/RX packets kan invoeren.
Dit programma moet het dan omrekenen naar Megabytes of eventueel Gigabytes.
Ik heb dit programma nodig omdat de router hier alleen maar alles in TX/RX packets aangeeft, maar we willen het dataverbruik ook wel weten.
Een programma op de computer installeren is geen optie omdat er hier in/uitloop is van systemen.
Zoeken heb ik ook al gedaan maar omdat TX/RX een te korte term is voor in de zoekmachine krijg je nou niet echt resultaat.
Ook omdat ik niet precies weet waar TX/RX voor staat kan ik ook geen andere zoekterm bedenken
In het kort: "Bestaat er een pogramma en/of berekening om TX/RX packets om te gooien naar MB's?"
En wat is dan het verschil tussen TX en RX ??
Volgens mij:
1024 TX bytes == 1Kb en
dus 1024Kb == 1Mb
dus 1024Mb == 1Gb toch ?
Dit programma moet het dan omrekenen naar Megabytes of eventueel Gigabytes.
Ik heb dit programma nodig omdat de router hier alleen maar alles in TX/RX packets aangeeft, maar we willen het dataverbruik ook wel weten.
Een programma op de computer installeren is geen optie omdat er hier in/uitloop is van systemen.
Zoeken heb ik ook al gedaan maar omdat TX/RX een te korte term is voor in de zoekmachine krijg je nou niet echt resultaat.
Ook omdat ik niet precies weet waar TX/RX voor staat kan ik ook geen andere zoekterm bedenken
In het kort: "Bestaat er een pogramma en/of berekening om TX/RX packets om te gooien naar MB's?"
En wat is dan het verschil tussen TX en RX ??
Volgens mij:
1024 TX bytes == 1Kb en
dus 1024Kb == 1Mb
dus 1024Mb == 1Gb toch ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 11:34 ]