Kan geen verbinding krijgen met Inbellijn.

Pagina: 1
Acties:

• ForFox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-04-2024
Ey ik heb gister bij iemand achter een pc gezeten en hij vroeg me internet te installeren, ik denk nou dat is een makkie. Hij had een cdrommetje van HET NET
en hij wou die er graag op. De installatie verliep goed, op een gegeven moment moest je inbellen en daar al je gegevens opgegeven. Ook dat verliep zonder problemen. Bleek nu net dat ik alles klaar had : Veel Plezier met HET NET stond er.
Ik kon de snelkoppeling van aanmelden bij het net verwijderen. Ik heb ook alleen tcp/ip aangevinkt wat op de cdrom stond. MAar hij wil inbellen naar een ander nr nu en die geeft hij steeds in gesprek. Wat ik wel raar vind is dat hij steeds een 0 extra belt. Dit had ik ook bij het 1e nr wat ik moest inbellen, maar toen kreeg ik naar 10 seconden een ander venster waar ik het nr kon veranderen en heb ik handmatig een 0 weggehaald. De modem is echter correct geinstalleerd (nagekeken bij de hardwarelijst). Ik denk mischien iets fout met hetnet dus toen hebbik het zelfde gedaan met 12move maar ook nu het inbelnr pakt een 0 extra en ik kom er niet op. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hij een oplossing ? Bvd,

Verwijderd

je kan bij je modem instelling aangeven dat ie zo ie zo een 0 als "prefix " heeft(ivm een centrale) . ik denk dat deze zo ie zo is ingesteld. Deze zou je dan gewoon moeten verwijderen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je al gekeken naar de eigenschappen van je inbelverbinding? ;)

Daarnaast is het voortaan handig om ook even bij te vermelden welke OS je gebruikt. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ForFox
ik heb hierbij win98se gebruikt .
En ik heb wel bij instellingen gekeken van inbellijn maar naar mijn idee stond alles goed. Voor internet explorer moest ik ook nog proxy opgegven. met poort 8080 ook dat heb ik gedaan.

Verwijderd

proxy is vrijwillig, is naar mijn idee absoluut niet verplicht. en die prefix moet er toch echt staan bij de instelling van land en modem

• ForFox
k bedank ik ga er vanmiddag weer langs dan zal ik er direct naar kijken !

Hartelijk dank.

Kan het nog ergens anders aan liggen ?
Pagina: 1