Toon posts:

[outlook xp]Imap + meerdere namen om te mailen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Ik heb een klein probleempje waar ik niet direct uitkom. Zelf ben ik sinds enige tijd gebruiker van www.fusemail.com (getipt door got), ben heel erg tevreden er over dat absoluut. Nu gebruik ik de IMAP om via mijn outlook mail op te halen. In fusemail heb ik 3 identitys, bla@aap.nl - allah@kaboem.nl - msn@blaaskaak.nl. Leuk al die emails, maar op fusemail komt alles mooi binnen in mn mappen en kan daar ook via fusemail (web) mails versturen en kiezen van deze gaat vanaf die naam, en dat mailtje vanaf die naam.

Alleen kom ik er niet achter in Outlook XP hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik kan wel een fake.pop.nl adres aanmaken en vervolgens kiezen dat hij vanaf daar moet verzenden, maar telkens gaat hij dan dus zoeken naar dat fake.pop.nl en geeft een melding aan, het liefst zou ik gewoon direct kunnen kiezen vanaf welk adres het word gestuurd. Vroeger kon je in Outlook 2000 dat gewoon instellen. Het probleem is, ik kan geen 3 IMAP accounts aanmaken omdat hij dan dus ook 3 mappen steeds gaat downloaden.

Iemand een ideetje, !!!

Thnx

Verwijderd

Topicstarter
ben zelf nog even in de weer geweest.

Ik heb nu het veld from in mn beeld, daar kan ik dus zelf het afzenders adres invullen, alleen de mensen die mijn mail krijgen zien dan bv naam@domein.nl en niet Replique Online. Is daar iets aan de te doen, zodat het een beetje netjes uitziet!