Ik ben de demo van collin mcrea 4 met bitorrent aan het downloaden maar het gaat gewoon super langzaam terwijl er genoeg peer en seeds zijn. Ik heb een dlink 604 routeren bij firewall de poorten 6881-6999 los gezet met het protocol op tcp en udp. Als ik in bittorrent 3.2.1b experimental kijk zie ik dat hij wel snel upload en dat hij maar van 1 of 2 anderen download. Bij de anderen staat er bij choked en snubbed een sterretje. wat kan ik er aan doen om van alle medegebruikers te downloaden?? Ik heb ook al geprobeerd router er tussenuit te halen maar geen verschil. Ook andere bit torrents geprobeerd ook geen verschil, dus zonder dit topic meteen te sluiten zou ik graag een antwoord op mijn vraag willen want ik snap er niks van.
Verwijderd
Het maakt niet uit of je je router ertussen hebt of niet? Waarom is het dan een netwerkprobleem 
-> Software Algemeen
-> Software Algemeen
Misschien is het magische woord wel: geduld. Als je gewoon een op de goede manier verbonden bent (poorten e.d.) dan komt de download vanzelf op gang. de eerste aantal procenten gaan altijd langszaam en pas daarna haal je hoge snelheden. Verder zou je kunnen kijken naar de instellingen mbt het maximum aantal connections en peers. Over het algemeen geldt hoe meer, hoe beter, maar je computer cq modem moeten het wel aankunnen.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Nou hij staat al 5 uur aan en we gaan met wel 4KB ,ik heb ook bij shields up gekeken en daar zegt hij dat de poorten 6881-6999 dicht zitten?? heb de router er tussenuit gehaald en nog steeds dicht? heb ook firewall in xp niet aanstaan
Wat voor internet heb je? En wat voor modem?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
ik heb draadloos internet(klein K*t dorpje) via fiberworld adsl lite, dus ik heb een long range multi client bridge wireless lan adaptor.
Let trouwens eens op of je iets van Priorize First Piece / Eerste stukje eerst ofzo aan hebt staan. Dit scheelde bij mij veel, aangezien het er maar net aan lag of de opvolgende stukjes aanwezig waren.
kan het zijn dat de poorten 6881-6999 al worden gesloten voordat ze mij berijken?? dus ik bedoel in de server van ons dorp of zo
De eerste stap om daar wat zinnigs over te zeggen is door te controleren wat voor IP adres je hebt. Als deze in de 10.x.x.x, 127.0.0.x of 192.168.x.x range ligt, zal je zeker geen poorten open hebben staan.
Eerst het probleem, dan de oplossing
Als die poorten gesloten waren kon je volgens mij helemaal niet connecten aan de torrent.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 08:05:
kan het zijn dat de poorten 6881-6999 al worden gesloten voordat ze mij berijken?? dus ik bedoel in de server van ons dorp of zo
Welke client gebruik je ? Als je upload snelheid namelijk max. belast wordt is je download snelheid een stuk lager en in bijv. deze client kun je je upload cappen (voor een beetje knappe download je upload snelheid cappen op 80%)
Hilgo,
als je geen poorten geforward/geopend hebt, krijg je precies een situatie waar de topicstarter tegen aan loopt. Maar het werkt wel...
als je geen poorten geforward/geopend hebt, krijg je precies een situatie waar de topicstarter tegen aan loopt. Maar het werkt wel...
Mja, ik heb hetzelfde probleem.
Ben een tijdje terug er ook mee bezig geweest, maar ik blijf een error krijgen dat er geen netwerk verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb een Alcatel Speedtouch 510, met een Sitecom switch d'r achter.
Voor zover ik weet, heb ik de juiste poortmappings gemaakt, maar werken wil die niet.
Iemand die het wel werkend heeft met een Speedtouch.
Op de server draait W2k als OS.
Ben een tijdje terug er ook mee bezig geweest, maar ik blijf een error krijgen dat er geen netwerk verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb een Alcatel Speedtouch 510, met een Sitecom switch d'r achter.
Voor zover ik weet, heb ik de juiste poortmappings gemaakt, maar werken wil die niet.
Iemand die het wel werkend heeft met een Speedtouch.
Op de server draait W2k als OS.
And The Only One
Verwijderd
Waarom probeer je uberhaupt colin mcrea rally 4 demo te downloaden met bittorrent, kan beter via codemasters downen, is ie veel sneller binnen.
Je torrents gaan langzaam, omdat ej niveau kwa uploading en downloading gewoon erg laag is.
Je torrents gaan langzaam, omdat ej niveau kwa uploading en downloading gewoon erg laag is.
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:26:
offtopic:
Jouw glazen bol is beter dan de mijne, hahahaha
Jouw glazen bol is beter dan de mijne, hahahaha
Hoe stel je het niveau van hem vast ???
bit torrent kun je echt wel snel mee downen hoor ! maat van me gaat soms met 250KB/s .Mijn eigen ip adres begint met 192 dus ik zou geen poorten los hebben staan. wat kan ik hier aan doen dan?heb de upload al overal opgezet maar niks help, het lijkt gewoon of hij maar met 1-2 verbinding wil maken met downen, want met uploaden verbind hij met iedereen?! ik heb geen router en firewall op dit moment aangesloten dus waarom moet ik dan nog een port forwarden?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 12:19 ]
De poorten voor Bitorent kunnen in jouw situatie niet opgengezet worden...
Dit heeft tot gevolg dat de snelheid zo laag blijft...
Niets aan te doen.
Dit heeft tot gevolg dat de snelheid zo laag blijft...
Niets aan te doen.
Pagina: 1